|
||||
|
||||
sideskirts gemonteerd....
vandaag gelijk maar even de sideskirts gemonteerd was wel benieuwd naar ut resultaat....
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] ben er zelf erg over te spreken |
|
||||
|
||||
De zijskirts zien er goed uit, ze lijken bijna op de originele. Mooi zo
|
||||
|
||||
dank je.... ze vielen mij ook gelijk op had un golf voor de handel gekocht daar zaten ze op..... ziet er erg strak uit idd,niet zo schreeuwerig(vin ik zelf)
|
|
||||
|
||||
beter goed gejat dan slecht verzonnen.....
weet ut, niet erg origineel maar ik kon ut niet laten vind ut zo'n geinige tekst.......
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Quote:
schijnbaar ook een lexus voor de handel gehad, gezien de achterlichten
|
||||
|
||||
krijg wel vaker reacties van mensen die ut niks vinden maar zijn de mooiste die ik tot nog toe gehad heb.....
rood/helder, smoke, led en volledig rood geprobeerd blijf geen achterlichten kopen....... hoef waarschijnlijk niet uit te leggen dat er ooit ook eens originele inzaten haha |
|
||||
|
||||
In mijn ogen verpesten die achterlichten ook een beetje het plaatje
Maar dat is gewoon een smaak kwestie natuurlijk. Verder is het wel een leuk ding!
|
||||
|
||||
skirts staan m goed, net als de tekst. Zou m dan wel wat verder verlagen
|
|
||||
|
||||
Quote:
in mijn ogen ook ben er niet super dol op ofzo maja as iemand van jullie nog wat leuks weet?? er staat gewoon erg weinig goed bij rood..... Quote:
dat kan niet want dan kom ik het centrum van ons prachtige dorpje niet meer in doordat ze om de 100 meter zo'n k*t punaise op de weg pleuren en aangezien ut men daily is.... |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat ken ik... gaan hier een rotonde maken, duurt tot medio mei. Kan ik t dorp alleen uit via 6 drempels die je niet schuin kunt nemen. Moet dus even thuis blijven met de golf |
|
||||
|
||||
dat gaat verd*mme toch nergens over... heb al un keer men carter eronder uit gehad daarom rij ik nou ook op 17inch, heb ik in elk geval men wielkasten nog vol.....
|
|
||||
|
||||
ja ligt er mooi bij, nette golf zo.
|
|
||||
|
||||
hoe langer ik er nou naar kijk hoe meer ik ut erover eens ben dat die achterlichten de boel wel erg verstoren.... heb nog 1 optie niet geprobeerd, die originele donkere achterlichten..... toch maar eens un setje van opsnorren......
|
|
|||
|
|||
Leuk project, maar die achterlichten verpesten ut inderdaad wel un beetje.
|
|
||||
|
||||
Achterlichten!
|
||||
|
||||
dit komt eigenlijk op hetzelfde neer as helemaal rood, omdat ik ut rood v.d. lamp en ut rood v.d. auto niet mooi naast elkaar vind.... ben er druk mee bezig heb nog un setje originele rood/oranje liggen die ik ga aanpassen,as ut lukt zie je ut hier.....
is trouwens wel un hele mooie golf>>>>>>>> gr. |
|
||||
|
||||
Die hierboven vind ik wel zeer geslaagd
|
||||
|
||||
@vains... ik niet en aangezien ik ze waarschijnlijk ut vaakst zie haha of er moeten achterliggers gaan klagen....
|
|
|||
|
|||
Mooi project kerel, ik ben benieuwd welk vermogen je eruit krijgt.
Gelijk een vraagje, waar heb je die sideskirt vandaan? |
|
||||
|
||||
Quote:
dat staat erbij,makker..... heb geen idee welk merk ut is ofzo er staat ook niks op.... misschien dat iemand anders hier ze vaker heeft gezien?? ut is wel goede kwaliteit, de pasvorm is geweldig...... |