|
||||
|
||||
Quote:
Ja ja, alles komt goed. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Er is een tijdje niks aan gedaan, maar ben vandaag toch maar weer eens begonnen. Ik heb me dashboard eruit gehaald en me "oude" kachelhuis. Er zit nu een Golf MK4 kachelhuis met clima bediening in. Dashboard eruit Kachelhuis eruit Kachelhuis MK4 passen Mk4 Kachelhuis zit erin Last edited by stinky : 02-02-2009 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Jij bent toch die vriend van die luie surinamer...?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Fuck wat een vet project.Is echt 1 om te blijven volgen en van mee te kunnen genieten.Succes met de vele werkzaamheden.
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag weer even aan de auto gewerkt en ben begonnen met de hoofdremcilinder, rembekrachtiger en de pedalen.
Rembekrachtiger eruit R32 hoofdremcilinder erin Oude pedalenset Nieuwe pedalenset Ik ga morgen maar weer even verder, anders komt hij nooit af.. Last edited by stinky : 04-02-2009 at 18:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, ben blij met alle positive reacties.. |
|
||||
|
||||
Gaaf! Heel gaaf!
Succes er mee!
|
||||
|
||||
erg strak !
Echt een super project! Sterkte en succes
|
||||
|
||||
Heb vandaag weer even aan me auto gewerkt, uitlaat eronder vandaan gehaald, schakelmechanisme eruit, wielranden eraf en alle bekabeling uit de motorruimte gehaald.
Ik haalde de randen eraf en kwam tot mijn grote verassing dit tegen , kan ik nog eens 2 nieuwe schermen halen En dit is de linkerkant Dus heb uit frustratie maar gelijk de schermen eraf gesloopt. En heb ook maar gelijk de achterbumper eraf gehaald Last edited by stinky : 05-02-2009 at 00:31. |
|
|||
|
|||
Van die schermen hebben ze dus g60 schermen proberen te maken??
Als je de G60 lijsten weer wil monteren moet je dus weer aanpassen of meteen G60 schermen monteren... |
|
||||
|
||||
Inderdaad, behalve de roest zie ik niet direct het probleem. Als je echt laag wilt met grote wielen (die heb je zo te zien) dan kun je niet zonder slijpen in je schermen. Of het monteren van originele schermen.
Wat ga je trouwens met de kleur v/d motorruimte doen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hadden de lijsten aangepast, die zaten vast gepopnageld |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga eerder iets meer de hoogte in Als ik een bocht maar iets te hard nam liep alles al aan, dat vind ik gewoon kut. Ik moet gewoon een bocht kunnen nemen, soms iets harder dan normaal Er komen nu gewoon OEM schermen op in kleur. De motorruimte wordt, zoals het er nu naar uitziet gewoon de kleur van de auto, maar ben er zelf nog niet helemaal over uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
die horen ook gepopnageld.. Als ze niet doorgeroest zijn zou ik die schermen lekker zo houden. In principe helemaal niks mis mee
|
||||
|
||||
Quote:
ik wil lijstloos gaan rijden, het geheel moet er een beetje uit gaan zien als een 1.3 ik wil een beetje een wolf in schaapskleren creëren. Is veel leuker, sta je bij het verkeerslicht en komt er een GSI naast je staan, die je dan al aankijkt alsof hij de snelste auto van de wereld heeft en dan sneller zijn als hem , en omdat ik dunne bumpers mooier vind staan bij deze kleur. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat je de kleur er een beetje bij krijgt. Het is omanbeige!!. Een originele VW kleur. Alleen heeft de vorige eigenaar (marten) er wat meer wit aan toegevoegt. Maar dat wist je waarschijnlijk al
Jammer dat je de lijsten eraf haalt. G60 pakket staat juist erg dik. En met jouw aangepaste schermen kun je lekker laag. Schermen zullen wel niet roesten.Zit genoeg tectiel op. En met de lijsten erop zie je dit gapende gat nooit meer. |
|
||||
|
||||
Mooi project, dat gaat nog een hele klus worden !!!!
Trouwens, wat voor velgen zijn dat ?? Lijken veel op BBS RC, maar dat zijn het volgens mij niet. Succes verder !! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hij wat wit heeft toegevoegd wist ik niet man, bedankt voor het melden. Zou erg jammer zijn als ik kleurverschil krijg. Ik denk dat dunne bumpers mooier gaan staan met de kleur. Het is ook een gok voor mij, maar jah Wie niet waagt, wie niet wint. Ik ga iets meer de hoogte in, omdat een goede stevige bocht nemen ging bijna niet zonder dat er een wiel aanliep. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn BBS RC (18 inch) zonder naafkapjes. |
|
||||
|
||||
Heb vandaag weer even wat gedaan aan me auto, alle bekabeling eruit en interieur.
Het kachelhuis gaat er volgende keer wel uit samen met de vloerbedekking. |