|
||||
|
||||
Dashboardkastje moet er nog in en een US middenconsole.. heel het interieur is US trouwens.
Volgens mij stond een ander stuur ook nog wel op de planning, maar alles op z'n tijd denk ik zo
|
||||
|
||||
hey robbie zo de velgjes ophalen en bandjes erop draaien en dan kun je weer lekker cruisen op de th lines. zie je zo.
Gr tieske
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog wel een heel aparte US middenconsole liggen. Lijkt een beetje op onze CL consoles, maar dan net wat anders. Interesse, PB please. De rest van het interieur ziet er gaaf uit, de buitenlant weet ik zo net nog niet. De Clio's met die smalle bandjes passen er niet echt onder imho.
|
||||
|
||||
Hij heeft al een hele aparte console liggen, hoort bij dat dingetje wat er nu inzit (bij de pook, das ook US)
Ik ben eens benieuwd als de TH's er weer onder zitten, gaat echt heul vet worden
|
||||
|
||||
Wat is er US aan de pook dan?
|
|
||||
|
||||
Bij de pook ... dat eiland-consoletje er rondom
|
||||
|
||||
Dat is echt geen US hoor. Gewoon van een kale uitvoering. Had ik ook in de TD, dat was nog geeneens een C.
Zie de foto: |
|
||||
|
||||
Rob wist me te vertellen dat het US was .. ik geloof het allemaal wel, zo niet dan niet.
Maar jou TD.. C is toch het karigste, je hebt niks onder C voor zover ik weet.. Maar bij jou zit er wel een toerenteller in, zelf ingezet of is dat standaard bij een TD C?
|
||||
|
||||
Was er inderdaad later ingezet, km stand klopte ook niet. Oude teller was kapot. Volgens mij is het zo dat je tm modeljaar 86 idd niks onder C had. Vanaf 87 verviel C, en werd het gewoon simpelweg Golf, en daarna CL. En die TD was een 87'er.
|
|
||||
|
||||
Ja idd, ander stuurtje is geen overbodige luxe maar mijn wielen (Schmidt TH-lines) zijn nu eindelijk af en daar zit aardig wat tijd in (tijd kost geld:P) dus het is even voor de rest op een laag pitje de rest van het seizoen.
Bij MIVW kom ik met mijn nieuwe wielen..Is nét iets anders dan mijn Speelines die er nu onder liggen..Ben benieuwd naar de reacties!! Foto's van de wielen volgen na MIVW..ik hou jullie nog even in spanning! Misha, thnx voor de foto! Ben érg tevreden over mijn USA interieur.. Krijg nog wel nieuwe deurpanelen want hier zijn gaatjes in geboord voor tweaters( welke sul doet zoiets???) Maar dat zal pas zijn als ik bezig ben met mijn project voordat ik die panelen binnen heb.. Mensen tot MIVW hoop ik!!!! Last edited by Golf_84er : 04-07-2009 at 22:38. |
|
||||
|
||||
hier alvast een foto van rob zijn nieuwe wielen.
mocht er eigenlijk nog niks op zetten over de kleur enzo, en daarom maar in het zwart/wit. zondag uiteraard in kleur te zien!! moet zeggen, ziet er super uit!!! |
|
||||
|
||||
Rood?
|
||||
|
||||
Ook niet even bellen als ze eronder gaan..
De zwartwit foto ziet er iig veelbelovend uit
|
||||
|
||||
Quote:
rustig maar, zitten er ook niet onder. en deze foto heb jij ook al gezien zaterdag, in KLEUR!! ze gaan er overmorgen onder, dus komt goed |
|
||||
|
||||
Ah, ik dacht al .. de kleur wist ik al toen zelfs Rob het nog niet wist
|
||||
|
||||
Ben ook erg benieuwd hoe de wieltjes staan
kleur is vet in ieder geval |
|
||||
|
||||
ook ik ben zo gelukkig geweest om de eigenlijke kleur al te zien!
Echt weer eens wat anders. Echt uber vet! |
|
|||
|
|||
Quote:
Een andere middenconsole zal niet passen met deze kniebalk . . . dan heb je ook het andere type kniebalk nodig . . . Quote:
Tevreden was ik er ooit ook mee . . . ene . . die "sul" die het gedaan heeft, dat was de vorige eigenaar |
|
||||
|
||||
Dank jullie voor de reacties! Ze liggen er inderdaad nog niet onder, morgen gaan ze eronder..i'm so happy!!
Misha, dan moeten we als het beter weer is ff snel een fotoshootje regelen. ReBo, ik heb een middenconsole die aangepast moet worden en dan past hij wel dus dat ga ik nog doen maar niet meer dit seizoen. Heb zin in MIVW, wel klote dat het gaat regenen zondag! |