|
||||
|
||||
Quote:
Het was inderdaad een toplocatie. Leuk je weer even gesproken te hebben Marco, en de auto zag er weer goed uit.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
wij ook weer thuis, door de lange grenscontroles de eerste boot gemist....
maar het was super. Organisatie in het algemeen, en Alberto + fam in het bijzonder, heel erg bedankt voor de gastvrijheid en de superdag...
|
||||
|
||||
Quote:
ja leuk man, volgende keer in limburg ? . Veel succes nog met je golfje, hoop dat 't gauw opgelost is
|
||||
|
||||
Hele leuke meeting Het weer was lekker k*t, de zweer was goed, veel mooie auto's, goeie catering en nog een paar bekende gesproken... Wat mij betreft mag het indoor concept blijven voor in de winter
Op de terug weg begon de navigatie ding te flippen waardoor we ruim 80KM omgereden hebben:P hierdoor nog wel heel veel meeting wagens op de terug weg tegen gekomen... Dus dat was dan weer een plus punt... Nu al wat leuke foto's op internet gezien van me auto, morgen ga ik mijne uploaden...
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Mooie fotos !
|
||||
|
||||
Quote:
Sven, Where can i get the pictures in a larger format? |
|
||||
|
||||
Quote:
Super mooie foto's van mijn einzer
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn Last edited by Tjaap : 26-10-2008 at 22:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze lupo is bij mijn broertje op het werk gemaakt. De originele 6-bak hangt er nog achter. Heb er in meegereden tijdens een testritje en het wil idd wel heel erg goed van zijn plek.. Dat was nog voordat de auto gechipt was ZIet er uit als een geslaagde meeting. Helaas wilde de golf ineens niet meer starten zaterdag, dus ik had geen vervoer om mee heen te gaan. Heb de hele middag maar besteed om te gaan zoeken wat er mis is met de golf ipv auto's kijken in Eelde. (jammer genoeg)
|
||||
|
||||
Dus je broertje werkt bij Sjors?
Vond het motorisch een hele dikke Lupo. Alleen lag het blok er wat scheef in? |
|
||||
|
||||
VW blokken liggen er altijd scheef in. (serieus ) Dit past alleen echt nét (niet), ook te zien aan de intercoolerpiping die net door de bumper heen steekt. Er is echt geen ruimte meer onder de kap. Vooral icm de 6-bak was het niet makkelijk om het blok in de lupo te krijgen.
Broertje werkt bij Sjors Voorwinden idd. Hij heeft de intercoolerpiping/extra motorsteun en downpipe etc. gemaakt. De auto is helemaal opnieuw opgemaakt (motorisch) en voorzien van G60 fusee's en remmen. Zit echt een hoop werk in, maar motorisch /technisch is het wel een enorm dikke wagen geworden De styling; tja, da's persoonlijk. Niet helemaal mijn smaak, maar het blijft een gifkikkertje. Die Lupo GTI op de foto (ook een zwarte) met Porsche velgen, dat is ook een hele nette.
|
||||
|
||||
De patat was trouwens ook erg goed te doen
|
|
|||
|
|||
Quote:
write to webmaster@passat35i.com , Pat will give you the pictures. Another Pictures @ http://fotos.koop.us/main.php?g2_itemId=35342 greetz Sven
|
||||
|
||||
Ik heb ook de rollin' shots die ik gemaakt had tijdens de heenweg ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Ik kon der helaas niet bij zijn...
net de webertjes gemonteerd nog niet afgesteld dus mn audi50 was niet gereed voor zn lange rit! mooie foto`s kan de sfeer op mn stoeltje al proeven volgend jaar bin ich dabei!!!
|
||||
|
||||
Het was weer een topper!
Een geweldig weekend gehad, Zaterdagavond ouderwets gezellige avond weer in Friesland gehad Zondag mooie meeting, lekker weer :p veel mooie auto's. Veel bekende gezien en gesproken.. Hartstikke mooi geregeld allemaal.. Als er volgend jaar weer een indoormeeting komt...zal ik er zijn!
|
|||
|
|||
Misschien begin okt. ipv. eind okt.
En ik vond dat de auto's te dicht op elkaar stonden. Verder super dat je je auto kon wassen! Eigenlijk weinig op aan te merken verder... Volgend jaar weer aanwezig alleen dan met eigen auto denk ik. Pascal, gefelicteerd. Toch een mooie goedmaker na Heerde! En Hallum wederom bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
idd was allemaal goed verzorgd. heenreisje was gaaf, zo achter elkaar aan |
|
||||
|
||||
hi there great show
thank you to all the people who helped me to get my poorly car started , especially Roland from VW Store Assen who spent about an hour fixing it at no cost these are my photos , taken with my mobile , P.S. see you all at the next show |
|
||||
|
||||
Allereerst Team VAGFrylan Bedankt voor de gezelligheid en goede organisatie
De volksforum crash crew en de vw(altijd wat te lachen)-speed.nl diehards Wat foto's van mij staan in het album, hier voorproefje: Thanx ! Peter |