|
||||
|
||||
Je had de motor ook kunnen opboren naar 82.51mm, dat is geloof ik echt de latste overmaat, dan had je Mahle zuigers genomen en een 1.9 of zelfs 2.0ltr gehad, dan had je nog wat meer vermogen uit de motor gehaalt.
Maar verder erg mooi hoor dikke wagen gaat dit worden. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
ik zal al blij zijn als hij AF is mss met de tijd da dit nog komt mvg |
|
|||
|
|||
hoi
vandaag 700 km rondgereden voor de passat naar oss(nederland) naar zwalm naar dendermonde en naar attenhove(landen) wat heb ik bij sinds vandaag airco radiator + leidingen waterradiator + koelvinnen abs kabel wisser armen wat plastic delen expantievat inox uitlaatcollector g60 boite + kabels en zal wel wat vergeten zijn eindelijk kan ik verder werken met een goed hart foto's volgen wel grtz |
|
||||
|
||||
wat een werk, maar je doet 't goed!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Goed bezig .
Zelfde geld was die op de sloop beland na zo'n motorbrandje . Ga zo door . johs
|
|||
|
|||
de morgen begonnen mat passat omhoog te zetten subframe er af , rempomp en dergelijke er af
den e mijn broer alles afgeplakt en zijn we begonnen me schuren en heb foto's van donorwagen(gti) en mijn nieuwe werkplaats e :mrgreen: donorwagen werkplaats nu alles gedemonteerd terug klaar voor schuren en spuiten nu :mrgreen: |