|
|||
|
|||
de auto is afgekeurd ga em zo ophalen met een lijstje wat er mankeert... dan ga ik em meteen schorsen en alles rustig aan maken.. zijn kleine stomme dingetjes ! als iemand em wilt kopen is ook welkom..
word schijt ziek van dat gedoe.. pff
|
||||
|
||||
Das wel minder ja! Ik zou de afkeur punten in orde maken en nog n poging wagen.
Zonde toch om m te verkopen, je bent er nu toch al aan begonnen... En zoals je schryft, t zyn kleine dingen. In ieder geval suc6 ermee! Gr Pim |
|
|||
|
|||
idd was even een boze reactie! haha thanks nog meer steun is altijd welkom!! haha ga er ook mee door hoor.. de wagen is nog keihard ! niks is doorgerot enz..
|
||||
|
||||
Goed zo! Gewoon doorgaan met je 1! Je mag al van geluk spreken dat hy keihard is.
Goede basis voor jarenlang plezier. Vind dat je al goed bezig bent (g60 remmery enzo) Zet m op! |
|
|||
|
|||
ja joh, kom op. Ff die punten aanpakken en dan rij je voorlopig lekker MET apk....
De jetta stond er veel beroerder bij dat ik 'm kocht en ook die kwam later netjes door de apk !! Als het kleine puntjes zijn zou schorsen ook zonde van je geld zijn. Of je moet hem dan meteen rondom helemaal aanpakken.... Succes alvast en als er wat is hoor ik het wel !! |
|
|||
|
|||
Quote:
dank je man.. ja heb net een ruimte gevonden met een maatje van me samen.. kunnen 2 auto's in. en kan je nog rondom lopen.. dus denk dat ik em daar neer gooi en dan ff goed aanpak fietsen is ook gezond..
|
|||
|
|||
Begin Meten is weten ff auto passen Geraamte bijna klaar! Geraamte klaar! Bekleed en eerste deur erin alles dicht ! Hier overwinterd me golfje nu ! helemaal uit elkaar en alles schoonmaken of polijsten Heb ook plannen voor andere motor ! zat zelf te denken aan een 1.8 Turbo blok van een audi TT iemand andere surgestie? !! Iemand intresse in mijn g60 schijven(nieuw) + klauwen(nieuwe blokken) ik wil het ruilen tegen std golf 1,1 schijven en klauwen voor!! want ik wil met 13" gaan rijden! Graag PM sturen voor intresse
DIKKE Hoeren zijn Vet Last edited by D-ion : 14-12-2008 at 22:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je met een turbo blok wilt rijden heb je die schijven en blokken wel nodig.... En 13 inch en +/- 180pk is ook geen goede combinatie... Ik zeg kies lekker voor een 16v of g60 blok en ga op 15 inch rijden Of standaard remsysteem er weer onder en dan een 1500 blok ofzo met 13/14 inchers. |
|
||||
|
||||
Hou je er wel rekening mee dat je motorsteun moet omlassen?
Omdat je nu een small block hebt.. Wat mischien ook een leuke optie is, een G40 blok. Dan hoef je ook je motorsteunen niet om te bouwen. Hier in de buurt rijd er ook een..
|
|||
|
|||
r32 block is leuk wim
|
||||
|
||||
Ja, je had ook gewoon het blok uit je corrado kunnen halen.
Voordat je hem met motorblok voor 150,- bij de sloop had gebracht Maar je houd toch je 1.1 anders zou ik in jouw geval voor een G40 gaan.. Erg leuke optie, en het eenvoudigste.. En in een golf 1 is hij ook best rap
|
|||
|
|||
Quote:
Die corrado voor 150 e naar de sloop gegaan Als ik dat had geweten... |
|
|||
|
|||
had ik toch verteld ? ik had toen geen plek om em neer te zetten anders had ik em cker bewaard
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen het blok is al 3x zoveel waard.... |
|
|||
|
|||
i Know maja nu te laat
|
||||
|
||||
had me ff een pm gedaan
|
|
|||
|
|||
Quote:
waarom komt iedereen daar altijd veeeeeels te laat mee
|
|||
|
|||
Zo stond ie er voor de winter bij
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoorde het ook net een paar dagen te laat. Ik had hem ook direct opgehaald! Maar ja, het is idd te laat nu.. Ben benieuwd wat voor wielen er komen..
|
|||
|
|||
Zo staat ie er nu bij alles ff mooi maken en de lak polijsten