|
||||
|
||||
Haha! Ik heb mijn vr6 nu ruim een maand, ik heb ook 2 weken met die oranje knippers rondgereden........
|
||||
|
||||
Re: Taxi
Quote:
De club sports hebben geen velgbed. En ze komen origineel van een porsche 968 club sport af. Deze porsche was ontworpen om gestript te worden,alle extra accesoires zaten er niet op en alles was gebouwd op wegligging . Deze porsche was destijds de goedkoopste in zijn klasse en werdt veel gebruikt voor de race. Er zaten sport stoelen in ,geen achterbank en hij had een lager onderstel. Tevens werdt hij vaak geleverd in felle opvallende kleuren en een optie was toen ,velgen in de kleur van de auto. Er zijn er 1923 van gemaakt en veel daarvan rijden in Japan en Amerika. Ja Ja een beetje leren kan geen kwaad :P |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
??? :? Ik heb nooit gevraagd om een bumper voor een vento...denk dat vento.nl zelf zo'n bumper wilde. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mark heeft tegen mij gezegt dat hij nog een US bumper had maar dat die de vorm heeft van een wokkel. Vind idd zo'n bumper mooi maar de bovenkant is glad en in de kleur gespoten en dat is de rest van mijn auto niet en was ik ook niet van plan om de rest in de kleur te spuiten. Maar bedankt voor je medeleven Emiel :neenee:
|
|||
|
|||
Die is van mij... |
|
||||
|
||||
Lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!!
|
||||
|
||||
Ben ik ook wel eens beniewd naar
|
|||
|
|||
dit is de mijne[img]1857239224400ac23f51aa7.jpg[/img]
|
|
|||
|
|||
foutje
|
|
|||
|
|||
dit is de mijne |
|
||||
|
||||
Das zeker je avater. Heb ik een loep bij nodig
|
||||
|
||||
die van erik m vind ik het mooiste
|
|
||||
|
||||
Ik kwam deze tegen op het web. Voor mij een echte favoriet met de RS-blauwe lak en alles hoe deze auto is! Fijne bak
:bow:
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 28-11-2010 at 15:57. |
|
||||
|
||||
Jij bedoelt deze zeker.
|
|
||||
|
||||
Ik vond die bonvenste toch mooier denk ik
Jammer dat dat spul allemaal zo hard wil hè? 8)
|
||||
|
||||
Nee, auto was gestolen maar ze waren vergeten het stuurslot eraf te halen. Echt zonde van zo'n auto.
|
|
||||
|
||||
Heeft idd snel een scherpe linker bocht gemaakt Volgens mij staat het stuurslot er NOG op, kijk maar naar de wielen