|
||||
|
||||
Die zwarte is echt ontzettend gaaf!
In het rood ook erg mooi:
|
||||
|
||||
Wordt de nieuwe auto van defensie, deze gaat de oude MB G-klasse vervangen. De kleur zal iets van mat groen gaan worden met een 2.0 TDI.
|
||||
|
||||
Zelfs de overheid e.d. Stapt over naar Vag modellen, eerst willem alexander die i.p.v. Volvo blijft rijden een verlengde A8 koopt, en nu dit. Bevalt me eigenlijk. Wel
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Defensie rijdt al jaren VAG..... Maar dit is een fijne aanvulling
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
nou ja rijdt... de hebben de Amarok... het is geen eerlijke vervanging voor de G-Klasse. In ieder geval geen goede vervanger als het er echt op aan in komt in het veld.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Er is ook maar 1 echte terrein auto en dat is de Land Rover (LARO)….
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ervaring met alle drie (Amarok, Land Rover en G-klasse).. ik ga toch voor de G |