|
|||
|
|||
Quote:
ijspegels in de snor valt me reuse mee hoe warm z'n ding nog is trouwens en het kacheltje is gewoon top in z'n ding |
|
||||
|
||||
Quote:
Ruitesproeier pompje heb ik ook gehad.... Het pompje demonteren en kijken of er vuil tussen het schoepje zit... Of stof tussen de contacten van je hendel.... De mijne draait weer als nooit tevoren..... En lekker he' (open) rijden met dit weer.. |
|
|||
|
|||
vandaag even met de daly cabrio bezig geweest
de remmen waren aan vervanging toe + ik had een demper lek achter dus tijd voor actie Voor remmen compleet vervangen schijfen + blokken alles ging heerlijk soepel los , heb het wel eens anders gehad , dus deze klus was snel klaar Dempers vervangen door een schroef set die ik op de kop heb getikt van marktplaasts voor ging super , achter ging iets minder , daar moest ff de slijptol aan te pas komen Maar aan wat slijp en breek werk de oude fiets pompen vervangen toen deze weer op de pootjes stond , zag ik op zolder nog een setje wielen liggen die onder de jetta weg kwamen Een set Schmidt Revolution modern line 7,5 / 9 J 16 inch dus die gelijk maar even geplaatst , en ik mag wel zeggen toppie morgen zal ik haar even wassen , en ff foto maken voor de liefhebbers |
|
|||
|
|||
klinkt goed alberto, laat die foto's maar komen !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
nog in diepvries stand , en vies .
maak vandaag wel even een betere |
|
||||
|
||||
Wow, heel erg mooi Alberto!
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit Alberto (zelfs in de diepvriesstand)
|
|
|||
|
|||
de velgen staan hem goed
|
|
||||
|
||||
Dit ziet er indd erg goed uit hij is in een keer af
|
|||
|
|||
echt een hele dikke dakloze !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Heel erg mooi !
|
|
||||
|
||||
Nog niet eerder op gereageerd zie ik. Ziet er top uit! Velgen zijn een goed gelukte combi.
|
||||
|
||||
strak! Die velgen staan erg goed.
|
|||
|
|||
dank voor uw reacties ,
|
|
|||
|
|||
hier bij de iets betere foto's ....
|
|
|||
|
|||
een plaatje alberto
|
|
|||
|
|||
Omdat ik het niet aan durf , en Wytze wel
eindelijk het nieuwe voor raam er in De oude zaten wat dikke steenslag pitten in , al toen ik de auto kocht maar nu dus mooi fris helder uitzicht Wytze bedankt hier voor |
|
|||
|
|||
hele mooie wagen
die velgen zijn die van een e30 bmw 3 serie of waar ken ik die van kvind het wel hele mooie |
|
||||
|
||||
Vanmiddag even bekeken; erg mooie Cabby en de wielen staan er mooi onder!
|
|||
|
|||
Quote:
en eindelijk iemand die mijn andere type plaatje zag goed gezien Arnaud |