|
||||
|
||||
nee, die luchtweger ging dus eigenlijk ook niet te zwaar...
maar toen ik aan co schroef draaide sloeg die pas aan.. vind het ook achterlijk.. |
|
|||
|
|||
Héhé eindelijk vlammen
ik heb het nog gezegt he!!:P ik spreek je snel ! mzzls bob |
|
|||
|
|||
Quote:
Hmmzzz, ik krijg een beetje een vreemd gevoel bij deze reactie iedereen is op het verkeerde ben gezet met die zwaar gaande luchtweger, en dan "opeens" is er nieuwe aanmelding die even komt zeggen dat ie het al gezegd had... Erg vreemd allemaal |
|
||||
|
||||
Quote:
is altijd zo he, als je het probleem vind dan heeft iedereen het allermaal al een keer gezegd tegen je.. maar ja, |
|
|||
|
|||
Quote:
Het maakt mij niks uit hoor, maar jij was degene die steeds terugkwam op die zwaargaande luchtweger, elke andere optie was eigenlijk niet nodig. Maar zoals ik gisteren al meldde: dat verhaal van die CO schroef slaat nergens op, dat is maar zo een beperkte stelmogelijkheid dat het geen invloed heeft op wel of niet starten. In ieder geval loopt je motor nu, daar ging het om toch ?? |
|
||||
|
||||
ja,
ik dacht echt dat de luchtweger te zwaar ging. Maar nadat ik die eindelijk is kon vergelijken met een andere luchtweger, bleek dit niet het geval. ik snap ook niet waarom hij nu wel blijft lopen? maar ja.. hij loopt bedank voor al je info fred! |
|
|||
|
|||
Quote:
Graag gedaan....en jij hebt er denk ik weer een hoop bijgeleerd toch ??? (das het leuke van dit soort forums...ook ik leer er nog steeds van, en das handig omdat mijn zoon een barrel van een Corrado had gekocht en die gaat nu weer als de brandweer) |
|
|||
|
|||
Blijft toch lastig zo via het forum oplossingen /storingen zoeken
Gelukkig draaid de motor weer |
|
||||
|
||||
nou top toch!?
maar toen ik het vanavond probeerde sloeg de motor weer niet aan, pas toen ik een slagje aan de CO schroef gaf, deed de motor het wel. ook de ontsteking staat maximaal naar links verdraaid. (naar de voorkant van auto) zodra die ook maar iets terug wordt gezet valt de motor uit. ik durf het bijna niet t zeggen maar ik denk dat het tijdstip van de distributie niet 100% is. Morgen heb ik gelukkig alle tijd dus dan ga ik is proberen het motortje goed draaiend te hebben! |
|
||||
|
||||
Merktekens checken en je weet genoeg. Staat de nokkenassen wel goed tov de timing?
|
||||
|
||||
heb even gesearchd maar kwam niet veel tegen,
waar staat het merkteken van de krukas?