|
||||
|
||||
Zo, heb me even met de puntlasboor in de motorruimte beziggehouden:
Schutbord, accubak en verder alle overige steuntjes en clipjes verwijderd Weer 4 kilo minder!: Ook nog even de bitumen weggehaald en een beetje schoongemaakt: Gewicht: 695-4= 691kg |
|
||||
|
||||
mooi project, helemaal mijn smaak!
|
|
||||
|
||||
De antidreun coating op een golf 3 is 25kg.
Zal bij een golf 1 iets minder zijn, dus alle kit eraf. |
|
||||
|
||||
Waar staat nu het chassis nummer?
|
|
||||
|
||||
@ knarfmk1 kwam ik jou nou tegen vandeweek op de langebalkbrug met je volvo? ik reed in mijn mk1 gti
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt dit nr weleens bellen deze jongen is een kei in lassen, hij doet tevens Rolkooien maken voor de cross-wereld driftauto's, en rallycross, ovaalracing enz enz enz enz. KOOIBOUW PRAAMSTRA Harkema tel 06-28531369. En zeker niet duur...
|
||||
|
||||
Quote:
Tis een 80ér dus die staat dan gelukkig nog net op de veerpoot in de motorruimte, geen gezeik met de rdw dus Quote:
klopt! ik hoorde van erik (van rijn) wie je was dus herkende je ook, nette gti trouwens! Quote:
thanks voor de tip! ik zal er eens een belletje aan wagen |
|
||||
|
||||
En hij hangt:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx, dan weet ik nu dus ook wie jij ben. had al zon vermoeden. mvg Mike |
|
|||
|
|||
mijn maatje heeft nog een kooi staan voor golf 1 die door praamstra is gemaakt. en is tekoop staat geloof ik wel op mk tekoop misschien is het iets voor je!
|
|
|||
|
|||
gaaf project! ben benieuwd naar de vordering! succes ermee...
|
|
||||
|
||||
rechterkant ook kaal:
Hier gelukkig wat minder roest, alleen aan de voorzijde. |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks, maar ik ga voor de gelaste kooi, ik neem aan dat deze schroefbaar is? |
|
|||
|
|||
dit is een gelaste versie kan er alleen in met veel pijn en moeite! en hij is van praamstra gaat om achterste deel, voorste deel kan je er zo bij aan laten lassen door praamstra http://link.marktplaats.nl/190542794 dit is em hij is 100 euro goedkoper dan dat ie gekost heeft bij praamstra
|
|
||||
|
||||
Alle bitumen e.d. aan de binnenzijde er ook uitgehaald:
Je kan het net niet zien op de foto maar het weegt totaal 7,5kg! Dat betekent dat het totaal uitkomt op: Gewicht: 691-7,5= 683,5kg Nu nog even met de thinner aan de gang
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 13-10-2008 at 22:16. |
|
||||
|
||||
had deze thread al subscribed, maar nog geen reactie geplaatst.
leuk en uniek projectje, ben benieuwd op welk totaal gewicht je aanbeland! succes
|
||||
|
||||
Thanks, ben zelf ook erg benieuwd
|
|
||||
|
||||
Leuk projectje... (zelfde soort project wat ik ook ooit nog wil gaan uitvoeren)
Wiebrand
|
||||
|
||||
Erg leuk om te volgen inderdaad! Vraagje: De rolkooi, ga je die zelf maken of laat je dat doen? |
|
||||
|
||||
De rolkooi laat ik inbouwen, zou het wel zelf willen doen maar heb de apparatuur er niet voor, laat staan dat ik mig/mag kan lassen. Met elektrodes lassen kom ik nog wel uit de voeten maar wil het graag goed
|