|
||||
|
||||
Quote:
ja wacht maar! :P een foto is wel leuk. dan is dat mischien ook te overwegen. zolang het aantal KW van de fabrieksopgaaf overeenkomt met mn kenteken, is er niks aan de hand. ( inmijn geval) de K6 is weer voordelig, dan hoeft deze geen viergastest, dat moet bij een e2 of u9 weer wel! achja, het blok kan van buiten mooi zijn, maar de beauty is inside. Dat ook weer ver te zoeken is. :rolleye |
|
||||
|
||||
Quote:
Neehee! met een 40kw NZ is de golf2 ook geleverd, betaal je helemaal niets en hoef je ook niet heen voor een keuring. Met een 1.6 die standaard in een golf2 gezeten heeft hoef je ook niet om te keuren, alleen te schouwen, kost je 6 tientjes. Info genoeg op dit forum..
|
||||
|
||||
okeeee! weet ik dat ook weer.
zo word een NZ ook wel leuker. ander probleempje, ik heb een paar weken geleden een set veren en dempers gehaald bij de sloop, Eibach -4cm met monroe poten.(puur toeval) omdat het veren belabberd was, en nu nog steeds is. heeft iemand een goede set voor rondom? liefst een lage set. heb nu een setje Jamex Sportsline -40mm voorzeide. Last edited by tim_j : 17-09-2008 at 14:59. |
|
||||
|
||||
Welke (temperatuur) sensoren zitten erop de MH,
en waar zitten ze? -Thermostaat, in de radioteur gedrukt. -voorverwarmsensor? -? |
|
||||
|
||||
aan een aantal dikkere slangen zitten potjes,
sommige zitten halfvol met vloeistof. wat zijn dit voor potjes? |
|
||||
|
||||
Quote:
MH is een carburateurmotor. De enige 'sensoren' zijn; thermoschakelaar voor je radiateurfan thermosensor op je thermostaat (voor het aflezen van de koelvloeistoftemp op je dash) Een voorverwarminstallatie onder je carburateur (is dus geen sensor, maar een verwarmingselement) Een waselement in je chokehuisje (water warm= choke uit), dit is ook geen sensor. Dus; er zit maar 1 tempsensor op je blok, voor het koelwater.
|
||||
|
||||
Quote:
Rat look is heel wat anders....
|
||||
|
||||
Ja i know maar Tim begrijpt wat ik bedoel
|
|
||||
|
||||
van het weekend 2 Jamex Sportsline -40 voorpoten eronder gezet.
nu eindelijk van het vervelende gedweil af! maar, maar, maar. ding met natuurlijk uitgelijnd worden als je de veerpoten loshaald van de Fusee. maar bij de golf2 is het een kwestie van 2 boutjes. waarmee je de stand bepaald. dus een beetje naar binnen, of een beetje naar buiten. maar om hier 40 euro voor te betalen vind ik wat overdreven. kan ik niet gewoon met een waterpas de fusee recht vastdraaien? lijkt me wel, of de fusee moet juist NIET recht staan, of een beetje naar binnen gedraaid. dat het lijkt of die door zn voegen is gezakt. welke remblokken zijn beter Ferodo of HP? |
|
||||
|
||||
Met 2 bouten heb je meer dan 1 graad van vrijheid. kantelen én verschuiven.
betaal nou maar gewoon die 40 euro, met een waterpas ga je je auto echt niet uitgelijnd krijgen. Echt uitlijnen (dus niet op een beunmanier) heeft net ff wat meer te betekenen dan het afstellen van camberhoek(en), maar ook nog het verstellen van je spoorstang (Toe) naar fabriekswaarden. Erg belangrijk, als je niet met half afgesleten banden wilt komen te rijden. Fabriekswaarden zitten in vaak op minuten nauwkeurig, dat is met een waterpas niet te doen.
|
||||
|
||||
ok. t lijkt zo simpel, dus t was te proberen.
|
|
|||
|
|||
Een beetje laat, maar hier is dan die beloofde foto van een NZ motor..
en voor algemene info... Ja, zeker geen schoonheid... maar ze brengt me op het moment elke dag 160 km heen en weer op een dag.. (ja, dat is loslatende lak op de kap aan de bestuurderskant ) mvg db |
|
||||
|
||||
een schoonheid onder de kap valt nou wel weer mee.
bijmijzelf is t minstens net zo'n chaos op 't moment. goed, de wagen net beloond met Brembo schijven en Lucas blokken. Last edited by tim_j : 22-09-2008 at 22:48. |
|
||||
|
||||
Je bent wel goed bezig.. Bij menig ander baasje was 't golfje op de sloop beland denk ik
Jij voorziet 't beessie van allerlei nieuwe spullen!
|
||||
|
||||
welja ik ben nu alleen bezig om deze door de APK te krijgen.
de "Nieuwe" veren en dempers doen het uitstekend. ligt lekker stabiel op de weg. ken met 30 km per uur de rotonde rond. hahaha niet goed voor de bandjes... deze auto is puur voor de hobby, en een "Goedkope" manier om mn Verzekeringspremie te laten zakken. ik heb zat ideeen. mn overbuurjongen heeft een 86' 1.8 8v GTI staan die voor een poep en een scheet weg moet. de carrosserie is niet veel meer. maar de motor+ bak is super....... is het overwegen waard. verder komt er nog; -getinte ramen. (complete ramen, geen folie.) -16V interieur. -stuurbekrachtiging. -roest plekken weghalen. -andere uitlaat lijn, icm de 1.8 8v. -OZ superturismo's. -4 nieuwe speakers. Last edited by tim_j : 23-04-2014 at 07:37. |
|
||||
|
||||
maar alles blijft wel zo origineel mogelijk aan de standaard golf. enige zal dan de verlaging zijn.
|
|
||||
|
||||
jajaja tim tis weer gelukt :P
Snel ff garage fixen kunnen we daar "klooien". |
|
||||
|
||||
zo
de Golf is weg naar een bevriende monteur die hem eerst eens nakijkt, en vervolgens APK keurt... we wachten af!! |
|
||||
|
||||
Nou poten zaten er snel onder he:P
Nu nog hopelijk snel door de apk en dan kunnen we vrdr. Ik wacht ook af! |
|
||||
|
||||
Quote:
Geloof me, je zult 't verschil wel merken als 't gedaan is. Verder zien de plannen er leuk uit. Hoop dat je 't voor elkaar krijgt. En inderdaad, menig ander had de auto al weggemietterd.