|
||||
|
||||
nee problemen zijn nog niet over. heb een oud probleem terug: vuil uit mn tank.
dus zodra mn tank leeg is ga ik em eens grondig schoonmaken. ik haalde gister de benzine filter eraf en ervoor zag ik de troep gewoon zitten in de leiding, dus is niet zo mooi. ik denk dat mn weber een stuk beter zal lopen als die gewoon SCHONE benzine door de slangen krijgt en daarna ga ik er inderdaad lekker mee toeren deze zomer wil ik ermee naar Denemarken en volgende winter staat een ritje naar Zwitserland gepland...
|
||||
|
||||
Tank is er zo onderuit hoor! Succes iig
|
||||
|
||||
tank eronderuit gehad vandaag, ben weer een kilo zand lichter (tussen de vulbuis)
maar ben er niks mee opgeschoten. zat bijna geen vuil in. de benzine slangen wel, dus die ook maar gelijk vervangen. maar nu ik hem vanavond vol had getankt reed hij nog steeds hetzelfde. hij loopt redelijk op choke en slecht zonder. (warm en koud hetzelfde) morgen maar weer verder zoeken.....
|
||||
|
||||
Handleiding komt eraan Joost Staan de sproeierbezettingen ook in.
|
|
||||
|
||||
ja, die sproeiers zouden moeten kloppen want hij heeft bij de vorige eigenaar ook goed gelopen.
pluspunt: vandaag liep hij na 2 km wel lekker, en nu ook zonder choke zonder te stotteren en pruttelen. ik hoop dat het dus gewoon nog wat vuil was, maar ik kijk het nog wel ff aan. die handleiding zou ik nog steeds graag hebben arne
|
||||
|
||||
nu ik eindelijk (met dank aan Arne) een handleiding van de Weber heb, kwam ik erachter dat er gewoon een Automaatbak versie van deze carb. bestaat :S.
deze heeft een ander bevestigingsbeugeltje voor de gaskabel. omdat ik niet wist dat dit bestond heb ik zelf tijdelijk een gaskabel in elkaar geflanst. maar nu ik dit weet zou ik graag weer de origineele erop willen (iets betrouwbaarder he?) weet er iemand hier een Weber dealer (liefst omgeving breda roosendaal) die onderdelen voor mijn carb. kan bestellen?? P.S. kheb meivakantie dus ben druk met mn teardrops bezig :P en ben nog enige luxe aant inbouwen maar post ik wel als het klaar is..
|
|||
|
|||
hoe ging je die teardrops nu ook alweer maken? helemaal polijsten of ga je ze toch spuiten?
|
|
||||
|
||||
gepolijst, en dan de tears en het midden(waar dat naafkapje hoort) antraciet, of heel misschien de origineele blauwe kleur, maar denk dat dat blauw niet mooi is op een rode auto.
kan het misschien een keer laten photoshoppen...
|
||||
|
||||
Neem dat antraciet, is veel beter dan zon kermis er van maken.
|
||||
|
||||
hier een foto van mijn rode golf mijn broers witte diesel (te koop nu) en zijn nieuwe blauwe golf 4.
voor koninginnedag, rood wit blauw.
|
||||
|
||||
zo nu hoef ik nooit meer kwaad te worden op mn vrienden dat ze mn deur open hebben laten staan, want heb net CV ingebouwd. bromt lekker achterin.
aangezien mn broers dieseltje verkocht word mocht ik zijn origineele cv eruit halen Bedankt! ook heb ik ff de nieuwe volksforum.com stickers op de zijruiten geplakt en de kentekenplaathouders staan hem ook goed
|
||||
|
||||
weer ff afstoffen:
kan deze week flink gaan sleutelen (als ik tijd heb) want heb veel spullen besteld. mn remmen zijn al een week lang ijzer op ijzer. heb vanmiddag RStrade gebelt en morgen ligt er een pakketje van EBC voor mij klaar krijg ook nog iets van SKG binnen deze week. verder ben ik nog wat spul aant verzamelen om hem technisch in orde te krijgen want ga in augustus cruizen naar Denemarken en met kerst wil ik mijn golfje zwitserland laten zien
|
||||
|
||||
Ugh wat een stof
Hopelijk is alles snel binnen, kun je je weer lekker uitleven idd. Hoe staat het met je wielen trouwens?
|
||||
|
||||
ja.. wedstrijdje wielen opknappen doen? Werkt misschien wel motiverend..
Ben vandaag trouwens op je oude werk geweest, bij het motorhuis, lagen nogal wat turbotjes in de container. Leken wel op zo'n turbo die mijn vriendin op haar "kuch" peugeot heeft, vrijwel identiek zelfs. Ik ga donderdag weer even terug, zal dan de groeten doen want was ik vandaag vergeten.
|
||||
|
||||
vroeger lagen er veel oude dempers in. heb ik spijt van dat ik die niet mee heb genomen want die carbonne dingen doen het goed op marktplaats als Jap style op een nissan bijvoorbeeld
anywayz, ben nu bezig mn schijven en blokken te monteren. volgende week een keer die schroefset doen. heb hem hier al liggen zal es kijken of ik op mn werk zo'n imbus maatje 7 kan vinden. ben er ook over na aant denken waarmee ik hem het beste kan inspuiten, dat ik lang goed blijft. mn velgen zit nog geen vooruitgang in. heb wel weer een potje afbijt gehaalt.
|
||||
|
||||
mn remmen zijn gemonteerd, net ff testritje gereden.
op die EBC's zit altijd een speciaal laagje op waardoor ze beter op de schijf inlopen enzo. ik denk dat ik nog ff wat langer moet rijden om dat helemaal weg te hebben want hij remt nu nog niet zo spectaculair. ook zijn de schijven die ik 2e hands via hier heb gevonden niet 100% recht. mn pedaal trilt tijdens het remmen. maarja goedkoop is dus idd duurkoop. kan dus weer verder op zoek naar RECHTE geventileerde schijven (239mm) dus als iemand iets heeft, hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
Zijn ze niet dik genoeg om een keer af te draaien?
|
||||
|
||||
Schroefset spuit je t beste in met Tectyl ML. En schijven zou ik gewoon nieuw halen, via ebay.de
|
|
||||
|
||||
nee maus, dat ga ik niet redden
en dat is ook niet de moeite voor 3 tientjes ik ga es op mn werk een set schijven bestellen plus een rivisiesetje voor mn remklauwen. en ik neem gelijk tectyl mee. oja en een inbusje 7 want die zit dus net niet in mn setje. hopelijk morgen al schroeven....
|
|||
|
|||
|