|
||||
|
||||
Namens de Arosaclub ook allemaal bedankt!!
Wij hebben een fantastisch weekend gehad. Goed geregeld!!! Grtz Björn Ps. Ruby bedankt voor de mooie foto van mn Arosa http://www.eastsidetuning.nl/ruby/2...b05/dub05_4.jpg
|
||||
|
||||
Ook vanmiddag geweest. Wat een geweldige auto's!!
Lijkt ook wel of die Belgen net even een stapje verder gaan! Zeker qua interieur Een paar van mijn favo's waren: De mexicobeige mk1 met 20 klepper. De mexicobeige mk1 met gesoepde 1300 En de allombekende grijze mk1 Vr6 die flawless blijft. Volgend jaar zeker weer.
|
|||
|
|||
Quote:
zaterdag morgen onder weg problemen gekregen en moesten wel weer terug met de f&i . maar zijn we in de edition blue er weer heen gegaan.
|
|||
|
|||
veel dikke wagens gezien.
goed weer. lekker rustig daar. wa moet je nog meer hebben? ben niet zo heel lang geweest,ma was zeker en vast de moeite! volgend jaar ben ik er terug bij! grtz |
|
|||
|
|||
Ruitenwisser normaal, kentekenplaat normaal, gti lip aan de voorkant, en daar staat een droom! |
|
|||
|
|||
vergeet de sticker op achterklep niet
die wagen viel me ook al op..
|
||||
|
||||
Vandaag wezen kijken,en een hoop mooie auto,s gezien daar!!
Echt hardstikke leuk gedaan allemaal,en een goede ruimte!! Vond het vw logo in het gras helemaal goed!!
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal. Zonder jullie was deze meeting niet mogelijk geweest. Tis weer een geweldig feest geworden, super sfeer, en super mooie auto's. Voor ons is het een heel geslaagd weekend geworden, ben nu 22:30 u net klaar met auto's wegbrengen en opruimen...
Maar het was de moeite zeker waard! Wij hopen dat jullie net zoveel genoten hebben van de sfeer en het feest eromheen (zaterdag en zondag) als wij! Nog wat details: 403 auto's aanwezig vandaag rond de 800 hamburgers 500 liter bier 200 liter cola 795 bezoekers Foto's komen ASAP. Bedankt, peter aka sixpack |
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting. Mooi auto's, leuke sfeer en prachtig weer. Ik ben er volgend jaar zeker weer bij.
|
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt. ruitenwisser,nr.plaat,en sticker worden nog gedaan. gti lip komt der niet op.... grtz |
|
||||
|
||||
Sleepoog er ook maar even afflexen!!
|
|
||||
|
||||
Nice
|
||||
|
||||
Wie had best of show??
|
|
||||
|
||||
Super meeting. Tot volgende keer!
|
||||
|
||||
Ik wil ook ff iedereen bedanken, voor de sfeer, het bier , ook de zon! Het was geniaal, volgende keer zorg ik voor een heel vrij weekend! Kom maar op met die pics! Liefst in ons album, de rest word geblocked door werk
|
|
||||
|
||||
Was idd een goeie meeting, en bijzonder goed weer
Veel mooie auto's gezien
|
|||
|
|||
Ach,