![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat doe je met die oude? Ik moet nog 4 kapjes hebben voor de mijne..
Deze diesel wordt echt niet meer herkend door de vorige eigenaar.. Wat een transformatie.
|
||||
|
||||
![]() Stuk beter met die nieuwe kapjes! En een goeie vondst ook, deze worden blijkbaar niet meer gemaakt (zoals ik al had gePMt). Alleen diegene die je had, of vlakke kapjes. Maar ook die zijn niet in "full color", zonde als je het aan mij vraagt, deze zijn een stuk netter.
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding zo Arne!
![]() Btw, bij me nieuwe scirocco zitten hele nette 7x15 ATS cup velgen. En die zijn al Antreciet ook, bij intresse moet je me maar PMén. Mischien doe ik ze wel weg namelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Martiepartie: de oude Compomotive kapjes houd ik er bij..
@ Wim: ik heb al ATS Cups, verwacht elk moment een telefoontje van de coater dat ze klaar zijn...Toch bedankt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke, wist niet dat ze al bij de coater lagen
![]() Dan hou ik ze voorlopig mooi zelf ![]() Ben benieuwd hoe het onder de Golf zal staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ook, zijn 5,5J's, hele smalle dus. Komen 165-50/15 bandjes om.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik zag het..
Heb je daar bewust voor gekozen? of kwam je ze gewoon tegen? Die Compo's zijn 8j toch?
|
||||
|
||||
![]() Beetje tevreden over de bandjes Arne?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja bewust gedaan, 6J was ook mooi geweest maar kwam deze tegen voor wenag ![]() Compo's zijn idd 8J, maar loopt een beetje aan af en toe. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog niet gemonteerd, zit nog te wachten op de ATS Cups waar ze om moeten....Maar ze zien er goed uit iig, thanks! Meteen een updateje: ![]() Kabelboom met zwevende zekering en 1,5 mm q2 kabel gemaakt voor elektrisch verstelbare stoelen. ![]() Votex Grundig radio , voor de originele looks en diefstalafschrikkend ![]() ![]() Votex dubbel din console ingebouwd, Clarion helemaal onderin. In het VAG service vak onder het stuur bevindt zich de usb aansluiting ![]() ![]() MTX TC3001 monoblok en Audison SRX4 gebroederlijk naast elkaar. ![]() MTX nogmaals, massapunt zie je net niet, zit onder gordelbout: ![]() En de Audison, 2 kanalen voor de mids en 2 voor de tweeters. Wil later mss nog gaan experimenteren met nog een 2 kanalertje erbij, zodat ik de Audison kan bruggen op de mids. Maar eerst zo maar eens proberen. Plankje eronder is weg, anders past de achterbank niet :P ![]() En de Connection verdeelblokken voor zowel massa als voeding, moet nog een keer een gezekerd voedingsverdeelblok halen eigenlijk... Vanavond weer verder, nu met de deurpanelen. |
|
||||
|
||||
![]() Ben je niet bang dat die amps te warm worden onder de bank?
|
||||
|
||||
![]() Nee, eigenlijk niet. Audison is gekoeld dmv een fan in het frame. En een monoblock wordt niet zo warm, het zijn ook geen superzware versterkers. Ik had voorheen een Audison SRX3 erin, ook onder de bank, en die werd totaal niet warm. Mocht 't spul toch te warm worden, gaat het altijd nog in protect mode maar daar ben ik niet bang voor.
|
|
|||
|
|||
![]() dat word/is een leuk stukje muziek inbouw
![]() gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Weinig updates de laatste tijd. Wel kan ik melden dat de Compomotives onder deze auto blijven, heb een andere set voor de GTI gekocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe staat het ervoor met jou witte GTI dan?
Mooie TD trouwens man. Rijden HEERLIJK! |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
Aan de GTI wordt nog gewerkt, planning is dat hij volgend jaar in de lente klaar is. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de gti gister even mogen bewonderen. Was bij Arno om wat klein spul op te halen. Hij staat er beetje klaar bij nou. Maar verder ziet het er allemaal netjes uit hoor.
Dikke bak hoor die td! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de auto gisteren verkocht, zodra ik wat nieuws heb open ik weer een topic
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Waarom? |
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 wordt het.