|
||||
|
||||
Ben net het topic aan het lezen, zie ik de laatste foto
Damn gelukkig hebben jullie zelf niks, maar is hard gegaan of Success met de zoektocht
|
|||
|
|||
Zonde!!!
|
|||
|
|||
shit man, wat jammer van je auto. En das al de 2e he...echt pech...
was ie wel getaxeerd? Gelukkig heb je er zelf niets aan overgehouden inderdaad!! Hoe gaat t nu verder? n andere Einser? |
|
|||
|
|||
Ja ik rijd nu al in een andere Einser... daarover later meer...
Hij was gelukkig ook getaxeerd, dus financieel valt het allemaal mee! Het hele verhaal in het kort: Begin september reden ik en m'n vriendin, in (inmiddels haar) rode golf 1, terug van vakantie in Italie. In Zwitserland wilden we invoegen op de snelweg, de oprit daarvan was erg kort zag ik bovenaan (ik reed) dus ik maakte al flink snelheid. Ik kon nog niet op de snelweg kijken door de fijne betonnen geluidswallen (ja, zelfs tussen snelweg en invoegstrook). Eenmaal op het einde van de oprit kon ik kijken, en zie dat ik langs een vrachtwagen zit, maar voor me was nog maar weinig ruimte voor een noodstop. Ik heb toen besloten om meer gas te geven en voor de vrachtwagen in te voegen, echter haalden we dat NET niet, de vrachtwagen tikt onze achterbumper aan en we schieten spinnend voor de vrachtwagen door, en vervolgens worden we op de neus geramd door de auto die net de vrachtwagen aan het inhalen was (zover werden we gespind door het kleine tikje). Door die ram worden we tegen de vangrail aan geduwt alwaar we tot stilstand zijn gekomen... That's it... Heeft enorm veel indruk gemaakt en was ERG eng... maar we konden elkaar aankijken, de klemmende deur opentrappen en eruit! |
|
||||
|
||||
Dat lijkt me idd wel een ervaring die je niet snel zal vergeten
|