|
||||
|
||||
@Jasper; waarschijnlijk komt er met haarlem NOG meer zooi op, bereid je dus maar voor!!!
Wordt vast uitgelachen onderweg, idee is belachelijk maar dat zie je nog wel!! |
|
||||
|
||||
Quote:
O oh... Bientje slaat weer door! :p :biggrin: @Sabien: Ik heb je nog heel blij en al toeterend op de video staan... moet je maar eens komen bekijken, eventueel waneer je het shirtje komt brengen voor de ACN opdruk.
|
||||
|
||||
Heb net nog eens 107 foto's van Chris geupload naar het foto-album..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk heel goed, heb ook al wat ideeen voor me dakrek, want die koffers ben ik helemaal zat, ik hoop dat ik volgende week wat leuks heb gevonden, hoop op de meeting ook voor het eerst een keer met APK te rijden met de ovaal, Rijd toch prettiger, Als je ook nog spullen wil verkopen, neem maar oude troep mee!! Leon neemt ook zijn kraampje mee als het meezit, Gister weer een bespreking gehad, en de laatste puntjes op de I gezet, word echt super, wie was er ook alweer goed in dat duimen voor goed weer?? Niels?? Leuk dat jullie komen en ik spreek jullkie hier of ook weer hier in Haarlem.
|
||||
|
||||
Ook in Hi Res verkrijgbaar ?
Zo ja PM me ff aub |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik duim wel weer voor het mooie weer hoor... duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen duimen, duimen, duimen ... het werkt wel altijd, dus bij deze. Ik weet niet of ik van de partij zal zijn... mijn t-shirtjes zijn dan helaas nog niet klaar... Ik hoop dat ik ze met de volgende ACN wel mee kan nemen!! ...PS. voor het geval ik toch ffie ga kijken, hoe laat begint het eigenlijk, of is het de hele dag?!? Jasper, ik had je beloofd de meeting ook op AirMighty.com te plaatsen, bij deze gebeurd...
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 13-08-2004 at 12:23. |
|
|||
|
|||
Was weer erug vet daaro op spa.Onze alpen kreuzer was ook een succes .Ik bedoel.......... donderdagavond gekocht zonder alles echt goed te bekijken en hopen dat alles erin zit . Al met al was het weekend eigenlijk een paar dagen te kort????
can`t wait for next year!!!!!!!! michel |