|
||||
|
||||
Quote:
ben ik met je eens maar wel eenmiskoop gehad en het blijft jammer van het geld suc7 verder met de kak
|
|||
|
|||
Wordt een dure corrado dus.
Tja, had je alles maar op papier he |
|
|||
|
|||
is altijd zo met snele auto moet je altijd om denken en garantie krijg je bijna nooit.
|
|||
|
|||
ik zou dit toch niet pikken als ik jou was! ik heb dit ook ooit mee gemaakt, had ook een g60 gekocht. binnen twee weken blok compleet overleden. ikke de des betreffende garage opgebeld hij nam de auto gewoon terug en mocht wat anders uit zoek. das pas service vind ik! ik zou gewoon heen gaan betalen of een auto terug nemen. en anders koste het em zowiezo een winkelruit. ja ik weet het mag niet maar kost jou geld dan zou het hem ook geld gaan kosten!
|
|
||||
|
||||
je bent hard in je poepert genomen, een maat van me heeft eens een mr2 gekocht en die brandde een dag later volledig af... ook nooit iets terug gezien, mocht mij ooit zoiets overkomen zou ik minstens zoveel schade veroorzaken aan hun voorraad als ze mij in mijn poepert genomen hebben... ik zou het er niet bij laten zitten, als je het niet via de officiele wegen kan oplossen, veel succes
|
||||
|
||||
Spul(pand/auto's) van hen vernielen heeft weinig nut, dit is allemaal wel verzekerd en zo steek ik niet inelkaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedrijf kwam me al zo bekend voor, zat eerst in Wolvega daar heb ik een keer een cabrio bekeken met een nieuwe apk maar deze auto was finaal af draagarms beide kanten zatten gewoon los enz enz Kokerbalk verrot enz enz. Maar ik denk dat Fryslan driver een verkoop bon heeft getekend en ingevuld waarop staat dat hij geen garantie heeft. Dus denk niet dat je nog verhaal kunt halen.
|
||||
|
||||
Ook zonder garantie mag je van een auto van 1500 Euro verwachten dattie het langer dan een paar uur volhoud. Laat je eens adviseren door een rechtswinkel of eeen consumentenbond.
|
||||
|
||||
Quote:
Je staat echt sterker dan je denkt. Als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt kan je ook nog bij een rechtswinkel of bijvoorbeeld jurofoon.nl terecht voor advies |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk het ook , maar volgens het verhaal ( zo ik het lees) is Fryslan driver terug geweest naar de verkoper , ( of via de telefoon contact ) en zou hij het geld voor reperatie terug krijgen ,wat natuurlijk dikke bullshit is dat zal nooit een garage doen ... Hij is toen zelf begonnen met sleutelen , daar zit de fout al IMHO Wat hij had moeten doe is de Corrado terug naar Drachten moeten brengen en de garage het maar laten uitzoeken wat er was , dan had hij nog iets van een poot om op te staan . Nu gaat het bakken met geld kosten , om de auto weer klaar te krijgen . En opties van, gooi de ramen in , en de boel vernielen , en meer van die onzin Vind ik niet op dit forum thuis horen ... Quote:
Had ie moeten doen voor hij is begonnen met sleutelen denk ik maar het is altijd een gokje waard denk ik....nee heb je ....ja kan je krijgen Last edited by Alberto : 10-05-2008 at 06:28. |
|
||||
|
||||
Ik vind het een lullig verhaal voor hem. Inderdaad mag je verwachten dat een auto van 1500 euro het langer dan een paar uur volhoud. Laten we eerlijk zijn, het zijn toch 3500 ouderwetse guldens en dat is best een hoop geld. Maar of je iets bereikt met die garage inclusief het inschakelen van de rechtsbijstand?? Ik denk het niet, of het gaat maanden en maanden duren.......
Vrees dat hij zijn verlies moet slikken en als hij toch in de Corrado wil gaan rijden (en ik neem aan dat hij dat wil ) dan zou ik even rondneuzen en er een ander blok in gooien. Die worden genoeg aangeboden en een kaal blok wat van een redelijk vertouwd persoon afkomt zal echt niet meer dan 4 á 500 euro kosten denk ik. In elk geval wens ik je succes!
|
||||
|
||||
Doe je best, Fryslân-driver!
Triest verhaal! Ik geloof wel dat Fryslândriver zich er redelijk makkelijk bij neer legt; zou ik ook niet doen, maar ja...
Negatieve dingen zijn er nu wel genoeg gezegd! 'Binnenkort' rijdt er weer een nette, rode Corrado rond, met een stugge Fries erin! (en ìk mag het zeggen, want ben er zelf ook geboren... ) Ik hoop dat je er dan toch weer wat plezier aan kan beleven, net als ik. De Corrado kostte indertijd zo'n Fl 75.000,- dus wat is €1750,- dan eigenlijk? Ik heb ook onlangs een Corrado G60 gekocht, maar met de nuchtere instelling van: "Het is een G60, dus er kĂ*n wat misgaan; en dan ben ik gewoon mijn geld kwijt". (...en toch is het in dĂ*t geval toch wel moeilijk om hem ècht te slopen ofzo; je bent toch een soort van "verliefd" op de auto geworden..(dat heb ik i.i.g. wel ) Dan begin je dus aan een reparatie en dat gaat het (te?) veel geld kosten...) Tot nog toe rijdt-ie lekker... (ff afkloppen ) Nogmaals veel plezier gewenst en succes met de motorombouw!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ben ondertussen nog steeds wel bezig met te kijken of ik nog in mijn recht sta mede omdat ik specifiek naar de lader gevraagt heb(waren getuigen bij gelukkig) en toen heeft die beste man duidenlijk gezegt dat de lader pas enkele duizenden kilometers gereviceert was.
Dit was dus niet zo(zo te zien aan de staat van riempje etc. heeft die al een sloot aan kilometers gehad) en zat dus een keering in die gebarsten is, gevolg veel olie verlies in het inlaat systeem en verantwoordelijk voor een gedeelte van de motorschade(cil.2 hoogstwaarschijnlijk kromme drijfstang door vloeistofslag, deze cilinder zit/zat ook vol met olie). Komende woensdag ga ik nog een keer met die beste mensen van Autosprinter Drachten praten. Komen we er dan nog niet uit dan wordt het volgende week ook nog een rondje langs de gerechtswinkel. Maar ondertussen gaan we mooi rustig verder met de auto want hij moet toch klaar of er nu wel niet betaald wordt.
|
|||
|
|||
gewoon teveel olie bij gevult
|
|
||||
|
||||
Olie stond netje op max. toen ik de auto kocht
|
||||
|
||||
Quote:
Goede keus, ze hebben een smaakpolitie keurmerk en nummertje 2; Quote:
We hebben weer een (newby)waarzegger met slechte beheersing der Nederlandsche taal. Over de corrado; hij doet het nu goed toch? Blijft er toch nog een G60 gespaard van de cross/sloop etc. Autosprinter Drachten heeft je naar alle schijn een poot proberen uit te draaien, ik hoop dat je er nog een tegemoetkoming uit kunt slepen. Desnoods via (tenenkrommende) programma's als ; Da's je goed recht/ Opgelicht/ etc. Hang het iig aan de grote klok, zulke oplichters heb je niets aan.
|
||||
|
||||
echte internethandel dit
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP |
|
||||
|
||||
leg dan gewoon de oude motor bij de beste man in de winkel neer
welke manier mag je zelf bepalen this geen manier van doen (zo een auto verkopen) maar geloof mij zo gaan er nog veel meer mensen in de poepert genomen worden persoonlijk was ik direct terug gegaan de auto er neer gezet geld terug gehaald (welke manier dan ook mag de beste man zelf weten) en had een andere gekocht (wat ik zowiezo direct al had gedaan) |
|
|||
|
|||
mischien leuk als iedereen met ze corrado daar gwoon de hele dag voor de duer gaatstaan xD
Meeting bij hun voor de deur kofferbakken open en gaan |
|
||||
|
||||
Waarom moet de kofferbak open dan?