|
||||
|
||||
Quote:
Nee bepaald niet, maar als die prijs aantrekkelijk is dan is het weer een stukje van de puzzel zegmaar.... Onderdelenonderdelenonderdelen sparen..... Quote:
Tuurlijk, en gert maar zeggen dat het standaard is...hhaha zijn maar een kleine 2200 met 16" wielen afgeleverd hoor
|
||||
|
||||
Weet ik
Maar Kruk kennende kwam er zeer binnenkort een prijs aan wat die dingen moeten kosten Niet op reageren en je hoort t vanzelf Maar je vind geneog staal in 5 x 112 in 16 inch |
|
|||
|
|||
Richard belde me net,en er liggen er bij PON nog 7 in het magazijn.
Prijs pb ik je wel ff,goed Splitje ?? |
|
|||
|
|||
ff off topic ....
Quote:
Anders ik wel ... vrees alleen dat ik aan een weekje vrij niet genoeg heb :frown: De notch moet gesloopt worden (op die plek komt dan de Kemperink),er liggen 3 busassen om aan te passen/te verlagen,de type3 variant motor kan weer opgebouwd worden,de Polo moet (nog steeds) naar de APk,de westy krijgt wat andere wielen en de safari's moeten erin,de motor moet ook nog steeds een grote beurt hebben,enzovoorts .... pffff,kgeloof dat ik me maar ziek ga melden :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Bwahaha, en dan wel op de zaak bezig zeker? Zal je baas leuk vinden
|
|||
|
|||
Quote:
Notchback staat achter het hek,uit het zicht ... niemand die doorheeft dat ik daar bezig ben |
|
||||
|
||||
Heb je die pasplaat voor GTI blokken al opgezocht ?
Kan nu wel mijn plannen revealen hier .. de die hard airheads kijken me toch al met de nek aan lol |
|
||||
|
||||
welke gti blokken...
|
|||
|
|||
Quote:
Die kan ik zo pakken,waarom ?? Quote:
ik dadelijk ook als je je plannen nu gaat wijzigen |
|
||||
|
||||
Quote:
Met BTW erbij gaan ze MINIMAAL 74 Euro en een beetje perstuk kosten.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wijzig niks .. eerst een tijdje de type 4 . Daarna de GTI erin Leg maar klaar .. neem ik m vast mee maandag |
|
||||
|
||||
According to this book ( let ff op de kleine lettertjes .. ) wordt je wielbasis langer als je de infamous 16 inch staal en banden monteert . 14 en 16 inch schelen dan 25 mm . Raar maar waar . Iemand een verklaring waarom de asharten dan 25 mm verschuiven ?
IIG hoort er onder een syncro een schijf van 258 mm en die is 15 mm dik . Passen die op de 964 remmen Kroelie ? |
|
||||
|
||||
Quote:
En we hebben WEER een verschil met de 16" syncro (hoezo alleen maar andere wielen? ) De achterste draagarmen zijn heavy-duty dwz inwendige verstevigingen. Deze zijn 25mm langer dan de 'normale' achterste draagarmen om de grotere wielen (incluis 205/16) kwijt te kunnen. De Spatbordranden zijn ook 'uitgeslepen' om het geheel weer centraal te krijgen, vandaar dus ook de plastieken randjes (geen sier of toch weer wel eigenlijk) De plestik randen waren ook wel voor de sier leverbaar voor de 14" maar die zijn wat anders van vorm! Mijn 16" Pickup (met randen) Mijn ex doka 14" (zonder randen)
Last edited by Split52 : 22-03-2005 at 13:05. |
|
||||
|
||||
Aha .. nu maar hopen dat Roelvink de verjaarscake opzij smijt en ff gluurt of ik die remschijven nodig heb ooit
|
|
||||
|
||||
Als je die schijven wilt kopen moet je ze ff uit duitsland halen, scheelt aanzienlijk. Zeker die van de 16" zijn niet zo duur op bijv. ebay.de
Ik heb ergens nog een setje onderdelen voor m'n 16" liggen, kan zijn dat daar de remmerij ook bij zit, dan zou je evt. kunnen passen... Maar dan moet ik diegene even peilen.. hoor je binnenkort van me.
|
||||
|
||||
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is een Zuidafrika remset monteren van de T3. Deze hebben losse naven maar die heeft de t2 al! Dan krijg je een setje remklauwen en blokken en geventileerde schijven met een diameter van 280mm dikte 24mm. Kosten van dit setje zo'n 399 euro!
|
||||
|
||||
Quote:
Lekkere overkill Hoeveeel zuigers hebben die klauwen ? En is dat een VW prijs inc. btw? |
|
||||
|
||||
Quote:
Is denk ik 1 of 2 zuigersysteem, maar voldoende power hoor, ZA t3's rijden met 6cilinder autoblokken dus power onder de kap zat! Prijs is in Euro's incluis btw... mocht je de naven toch nodig hebben komt het totaal op 520 euro. Foto zie attachment
|
||||
|
||||
Egte Onderdele .
Doet eens een typenummert van de Etka aub Ziet er wel kolosaal uit |
|
|||
|
|||
Quote:
*Burp .... :p geen idee of je die schijven nodig gaat hebben ... de t2b klauwen die er nu onder je Kampf zitten zijn 2-zuiger ... dat ZA spul is 1 zuiger,maar wel met geventileerde schijven. |