|
|||
|
|||
Achterlichten er al in
De mooie rood/wit niet heldere MHW |
|
|||
|
|||
Quote:
nee nog niet domi
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
staat mooi molle.
Last edited by fire and ice vr6 : 18-04-2009 at 19:26. |
|
|||
|
|||
Vandaag ook effe wat logos op de 16v geplakt.
Had al eens een keer een 16v logo bij alberto weggehaald. En direct ook even een fire and ice logo achterop. Wat een logos. En golf gti moet nog effe paars
|
||||
|
||||
roze bedoel je... RAL 4006, als ik het goed heb...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Quote:
Ok, bedankt !
|
|||
|
|||
Paar nieuwe fotos.
|
|||
|
|||
Mooie fotos ruurd !
De laatsten denk !
|
||||
|
||||
Quote:
He Molle zag dat jij ook belang had bij Ruurd zn 16v op mp
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, gewoon effe bieden Alst goed is is die nu verkocht !
|
||||
|
||||
Ik zag 'm ook op mp staan...
hoop dat de nieuwe eigenaar ook geintereseerd is in een Fire and Ice meeting op 23 augustus?
|
|||
|
|||
Hallo Ruurd/Molle en de rest van de VW liefhebbers
Ja klopt hij is verkocht,aanstaande vrijdag gaat de GTI Fire & Ice naar de nieuwe eigenaar...en dat is mijn vrouwtje!! (en ik ook een beetje natuurlijk ) dus geen zorgen hij BLIJFT in bezit van een échte VW liefhebber die hem houdt zoals die is!! dus orgineel!!maar waarschijnlijk komen er wel bbs rm's onder!Foto's zullen ook dan wel weer volgen denk ik...?en als jullie mij wat meer info over de meeting's kunnen laten weten lijkt het mij idd ook wel ff leuk om naar een meeting te gaan! wie weet tot ziens op een meeting of op dit forum..... Last edited by Geditionone : 05-05-2009 at 03:33. |
|
||||
|
||||
Fire and Ice Mini-meet: KIJK HIER MAAR EENS EN JE WEET ALLES!
BBS RM? Doe eens orgineel... Estorils dus
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Quote:
vind het super dat die weer naar een liefhebber gaat en zou graag van deze auto op de hoogte blijven. en je hoor het nog van de week nog van mij
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Ruurd,zo zie je maar weer,hij blijft in ''liefhebbershanden'' en uiteraard hou ik je op de hoogte van deze ''zeer zeldzame'' Golf,maar zoals gezegd ik zal er niet veel aan veranderen hoor,hij is af zo! alleen de velgen en voor de rest maar één ding en dat is zuinig er op zijn én blijven! Bel of mail mij maar ff over vrijdag,zou mooi zijn als het zo kon als waar we het vanavond nog over gehad hebben en heb nog een ''hobby-project'' met mijn orginele NL geleverde wolfsburg edition dus wie weet zet ik dat ook wel op dit forum als ik daar me bezig ga?! hey we spreken elkaar deze week nog... Last edited by Geditionone : 05-05-2009 at 23:10. |
|
|||
|
|||
Hey Guido !
Succes met de fire an ice ! En anders stel je je even voor in een topic ! Met je edition one ! Gr. Molle
|
|||
|
|||
Quote:
JAJA weet het,jij als ECHTE F&I liefhebber vind dat natuurlijk jammer Ik ben nog niet echt besmet met het F&I ''virus'' zit nog teveel Wolfsburg edition ''virus'' in haha.. maar persoonlijk vind ik de BBS RM's er toch mooier onder staan! en vind het zonde dat die in het hok blijven liggen! denk dat ik onder de estorils dan maar winterbandje's gooi??! kan ik daar mooi in de winter op rijden! en vwb de F&I meeting,moet ff kijken of mij dat gaat lukken? zo niet dan zie ik vast de foto's wel op dit forum verschijnen denk...? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Molle THANKS!! zal wel lukken,en ik beloof dat ik er zuinig op zal zijn!! Misschien zie ik je vrijdag wel met Ruurd .... en zit nog niet zolang op dit forum dus weet nog niet precies hoe het allemaal werkt met voorstellen,foto's enz maar daar zullen de forum leden mij vast wel mee kunnen '' assisteren'' Rij zelf nu al 11 jaar VW,waarvan achtereenvolgens een -Golf II gti 16v -Golf III Vr6 -Golf III Vr6 syncro -Golf IV TDI 115pk highline -Golf IV GTI TDI 150pk(org!!) -en een org NL Golf II Gti 8v Wolfsburg Edition waar ik een beetje werk aan heb (ivm schade) maar die komt ZEKER weer klaar!! dus aan VW liefde en ervaring niet te klagen dacht ik haha Jij bezit trouwens ook een ontzettend mooie Edition Blue zag ik wel!! superr mooie Golf trouwens!Precies zoals die hoort te wezen!! hey we spreken elkaar op dit forum wel weer Molle!! Last edited by Geditionone : 05-05-2009 at 23:12. |
|
||||
|
||||
Een hele mooie wagen.Vind het altijd wel iets hebben een 5 deurs
|