|
||||
|
||||
die variant van brian (burrows, vw action) is echt bizar. full-on buizen chassis, carbon vloer, bumpers en porsche kuipstoelen na laten maken van carbon (bling bling).
|
|||
|
|||
Quote:
Nou .... nee,ik laat het orginele chassis onder de bus,maar de torsiebus gaat er wel onder vandaag,en zal vervangen worden door een komplete 944 S2 achteras,met 996 Turbo remmen. Voor komt er een WEEDEATER-as van Creative (jaja,ondanks de lange levertijd, kheb hem ook maar vast besteld), met pano draagarmen,en fussees met ook weer Porsche 996 Turbo klauwen. Quote:
Het liefst wil ik een NOS klep ... een nette gebruikte zit er nu in. Maar mocht je wat tegenkomen,de variant is van 1966 ... Bussie komt zo weet nu het verschil wel, tussen een vroege en een later type achterklep |
|
|||
|
|||
ff een 'on topic' vraagje voor de mods
Hoe kan het dat het attachment op de eerste pagina in deze topic ruim 3200x bekeken is, en de hele topic op zichzelf 'maar' 880x ?? Kben geen wizzkid,maar dit viel me zo op ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel veel inspiratie maar het ligt niet aan mij. de portomonee is door 2e gedeelt :o Quote:
Yep ik weet het. Je moet me wel hebben vandaag is het niet. Maar ben blij dat je weer terug bent.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat het aantal keren wat hij bekeken is in het fotoalbum erbij worden geteld
|
|||
|
|||
Quote:
Komt ook omdat ik weer een beetje 'lucht' heb om te ademen !! Ik heb mijn wagenpark bijna met 1/3e zien afnemen,en dat lucht op !! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, met een dergelijk zwaar chassis heb je ook wel die 993 krachtbron nodig om alles een beetje van z'n plaats te laten komen Supergaaf, maar niet mijn ultieme auto, net zo min als die zilvergrijze Karmann met 1303 voorwielophanging, uitgeklopte schermen en 993 motor. Een 993 motor wordt tegenwoordig haast al een 'must' in een high-end project... Groeten, Walter |
|
|||
|
|||
Quote:
een 3.2 liter 964 motor is voor mij ook goed hoor nee,ff zonder gekheid,ik begrijp je maar als te goed. mijn ultieme droom ?? een Binz barndoor (crew cab) met een 1600 Fuhrmann 356 Carrera motor,of draaf ik nu iets te ver door ?? :p (en dat is dit een 'gewone' Binz,nog niet eens een barndoor,want daar zijn er volgens de overlevering maar twee van gemaakt ........) + Last edited by kruk@b : 06-10-2004 at 14:11. |
|
||||
|
||||
of een barndoor kemperink met dat keversiteblokje van ebay....
|
|||
|
|||
dit is zo'n ebay keversite blokje ... ... daarom is dit ook mijn droom.
|
|
||||
|
||||
dure dromen heb jij! ... hoeveel vermogen heeft zo'n ding...is een 'eenvoudige' 1600 toch?
Raar dat ik dan droom van syncro16 achterdraagarmen a 400 euro...dacht dat dat duur was.. heb me vergist blijkbaar!
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom zijn het ook dromen...maar: be carefull what you wish for...it might come true! Jouw droom Kruk, is iig wat subtieler, dat heeft ook meer mijn voorkeur, alhoewel ik soms ook zondig :biggrin: Wat vind je bv van mijn laatste 'score': Nu de 993 velgen waarschijnlijk toch wel definitief op de vari blijven liggen, moest ik wat hebben voor de 03 natuurlijk :biggrin: Groeten, Walter |
|
|||
|
|||
Ik zag gisteren inderdaad op keversite al je foto'otje staan van de 8 & 10(?)x18's ...
Supermooie velg,alleen zijn ze niet errug zwaar ?? Dat was ook de reden waarom ik mijn 18" Turboos weer verkocht heb,het reed echt superk*t !! Maar misschien gaat het onder een 1303 wat beter |
|
|||
|
|||
Quote:
Nope, dit zijn de 7Jx17 (voor) en 8,5Jx17 (achter) met dezelfde bandenmaat (205 en 225/50) die ik nu ook al had. Daarnaast voelen deze door BBS (!) gemaakte velgen bijna nog lichter aan of in ieder geval niet/nauwelijks zwaarder dan de 16" porsche 993 velgen. De 18" 2-delige Sport Classic II's die jij bedoelt, vond zelfs ik (ook) te groot... Waren ook 2x zo duur, dus dat was een makkelijke 'keuze' Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
Kruk >> laat ff weten wanneer die vooras klaar is ..
Mocht ik naar Creative moeten dan kunnen we beter meteen ff een weekendje heen en weer tuffen We laten maar ff in het midden wat ik daar eventueel ga aanschaffen .. |
|
|||
|
|||
Kijk,7 & 8,5x17" ... dat zijn mooie maten,alleen zou ik eens iets lager maatje banden nemen.
Vóór zou ik gaan voor 175/55x17 (Opel Speedstermaat) en achter voor 215/45.(of 225/45) Staat net iets mooier,vooral voor denk ik en zeker op een 1303. Quote:
Goed Gertje ... maar Creative heeft ook waarschijnlijk pas in Januari twee sets barndoor achtersafari's klaar, en rekening houdend met hun 'uitlooptijd', kunnen we die spullen mooi tijdens de Volksworldshow in Maart gaan ophalen Last edited by kruk@b : 06-10-2004 at 15:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
?????????? wil niet nieuwsgierig zijn maar.....2 sets? dus geen meetlint alleen?
|
||||
|
||||
Quote:
Een hok vind ik het! Ziet er niet uit. En voor dat geld koop je een leuke 993 én een variant. Mij ken het niet rotten dat het allemaal niet zo snel gaat maar als je er dan wat aan veranderd doe het dan zo dat je er niks van ziet.......véél spannender! |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, maar dan heb je dus gewoon een 993. nu heeft hij iets waarvan de gemiddelde weggebruiker niet weet wat het is (een ouwe volvo?) en het gaat als de brandweer. ben zelf ook niet zo fan van die zwarte velgen en een paar andere items, maar je moet die wagen echt eens van dichtbij bekijken, hij zit echt erg goed in elkaar
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik gedaan! (Volksworld show) Zit zeer knap in elkaar! Ziet er niet uit! |