|
||||
|
||||
Dat klapdak verpest de boel, roest aan de A-stijl kan verder gaan dan je denkt (heb het zelf ervaren), de rest is redelijk peanuts.
|
|||
|
|||
Is ook mijn mening, de prijs lijkt niet slecht en de mankementen zijn veel kleinigheidjes.
Maar dat klapdakje zou een reden zijn om hem te laten staan... |
|
||||
|
||||
Bumper kopen?
|
||||
|
||||
Ik laat m lekker staan, geef liever wat meer uit voor een exemplaar zonder mankementen. Bedankt voor het meedenken! Top!
|
|
|||
|
|||
had hem niet gekocht
|
|||
|
|||
gaat het hier om deze auto http://link.marktplaats.nl/268770331 ?
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk niet he,als ik zo naar de datum kijk
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk van wel maar weet het niet zeker .. als ik kijk naar de datum van tenaamstelling, en het verhaal over de (zilver gespoten roostertjes). |
|
|||
|
|||
@Stefanebg: ik kan je met zekerheid zeggen dat dit hem inderdaad is
Heb bovenstaande auto namelijk al in real life gezien en voldoet precies aan de omschrijvingen hier op het forum , hij had belang bij mijn Mk1 en wou zijn G60 hierop inruilen. Konden het alleen niet eens worden vandaar. Het is in de basis wel een leuke auto, alleen jammer van de niet originele dingen zoals uitlaat,pookje en de plekjes etc.. Kortom er zijn strakkere G60's maar er valt nog wel wat van te maken. Last edited by Viper-leek : 09-09-2009 at 22:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
wel dus.. (eerst denken dan doen) |