|
|||
|
|||
ach zolang de buren er maar last van hebben vind ik het best
|
||||
|
||||
dan word het weer tijd dat wij ons weer eens treffen dan kunnen we ook weer zwaaien
gr, egon |
|
|||
|
|||
Quote:
aa je bent een ordeverstoorder
|
|||
|
|||
Quote:
zeker kerel, zwaaien zult gij @mondy, eerder een orde gestoorde
|
||||
|
||||
Mooie wagen hoor!
|
|
||||
|
||||
Mooie kar zeg!
|
|||
|
|||
Vandaag mijn autobra binnengekregen
Natuurlijk ff foto's Vanavond of morgen komen hoge kwaliteit foto's van een shoot die we vanavond hebben gedaan, foto's zagen er echt super uit! Tot dan doen we het ff met foto's van mn eigen cammetje
|
|||
|
|||
en weer wat nieuwe foto's! Zondag een shoot gehouden met Befkef, Kevin20v en natuurlijk Pondjaby (ook vento rijder)
Toen de helft nog op 1 oor lag was ik al terplaatse :lol: dus eerst even snel wat pics geschoten van mn eigen hokkie rest van de foto's komt eraan! Is ff wachten op kevin.. Crew pics Befkev, DarkprojectX, Pondjaby, Kevin20v overige foto's zijn niet lekker gelukt met mn foon, dus het is nu wachten op de pics van Kevin20v. Zitten nog wel wat mooie bij! al 1 gekregen van kevin, rest laat nog ff op zich wachten..
Golf mk7 variant 1.4tsi 2015 Last edited by Darkprojectx : 18-08-2009 at 22:36. |
|
|||
|
|||
en de overige foto's
nog altijd opzoek naar een LC3T voorscherm met rechthoekige knipper en zonder antenne gat
|
||||
|
||||
Mooie pics, ff het arena-terrein gekaapt?
Nice!
|
|||
|
|||
Quote:
haha ja inderdaad dank je!
|
|||
|
|||
lol
en weer wat km's gemaakt
|
|||
|
|||
die auto lijkt spekend op de vento die bij mij in de buurt rijd, volgens mij zelfs de zelfde velgen, heeft alleen schade aan de voorzijde(motorkap en een scherm)
maar ik woon in zoetermeer en jij niet denk en deze kerel is donker(of jij dat bent weet ik niet
|
||||
|
||||
Darkprojectx woont als het goed is in het zuiden van het land.
|
|
|||
|
|||
ja ik ben een blanke zuiderling
maar maybe bedoel jij een kameraad van me, die woont inderdaad een beetje meer naar boven.. die heeft een gti erin liggen, hij is trouwens ook blank.. maar er schijnt een aardige run te zijn op deze rode rakkers als ik zo de fora in de gaten hou...... dus wie weet! velgen zijn uniek, heb ik zelf zo gemaakt en zo zijn ze nooit geleverd (17" Lenso RS5 gepolijst met matzwart hart) maar ze kunnen erop lijken
Golf mk7 variant 1.4tsi 2015 Last edited by Darkprojectx : 18-08-2009 at 22:38. |
|
|||
|
|||
ook maar ff mn spiegels fatsoenlijk herspoten,
eerst dat kappie eraf zien te klikken, natuurlijk eerst ff op de sloop bekeken hoe dat nu allemaal vast zit zit zoooo heerlijk vast met 4 klemmetjes daarna thuis mn eigen eraf gehaald en ff netjes gespoten en weer een overall plaatje
|
|||
|
|||
onder het motto, je kunt ze maar vast klaar hebben liggen
de wintervelgjes vast klaar gemaakt 195/50/15 op 8J.. hopelijk past het ook in de wielkast..
|
|||
|
|||
hoi hoi reed jij net bij trefcenter in venlo?
volgensmij hebbden wij nog samen gewerkt ofniet? in de suppermarkt:P gr dennis |
|
|||
|
|||
Quote:
daar klatste ik zojuist inderdaad even voorbij long time ago heb ik wel in een supermarkt gewerkt ja, daarvan kon ik mn gti tje rijden heb je hier ook een voorstel topic?
|
|||
|
|||
Quote:
ja dan heb ik nog gewerkt bij jou ja ik heb een topic ja aleen geen fototje van mijzelf ik ben dennis |