![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De golf is daily, de kever is.... ![]() ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Stoer golfje , kleur vind ik er heel mooi op staan .
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kevertje ziet niet veel zo..
![]() Wat voor bandenmaat heb je op die 13 inches? Staat best goed!
|
||||
|
||||
![]() @Klaas-Jan: Weer eens wat anders dan dat goud wat je tegenwoordig zo vaak ziet...
![]() @Gijs:Pff....standaard...ik zal helemaal naar buiten moeten lopen om dat te bekijken... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf, kun je mooie old skool van maken. Kevertje is anders ook wel leuk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was het wat beter weer om de golf eens op de foto te zetten met gewassen wielen... Niet leuk, créme wielen onder een daily...
![]() ![]() Ik zit er nog aan te denken een subtiele pinstripe in goud en rood op de wielen te zetten, maar hoe daar gaan weer een paar nachtjes slapen overheen.. ![]() ![]() ![]() ![]() Ook had ik een paar stikkers gefixed voor de zijraampjes: ![]() ![]() EN last but not least een leuk statement ivm met de dailystatus van de golf om de kever te sparen op de hoedenplank... ![]() Oude VW euro poster uit 92, van m'n baas gekregen... Da was het weer voorlopig, t blijft een daily, maar hij moet wel enigszins in stijl blijven... ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() heb al heel wat dingen gedaan zen worden met die wielen, maar dit is het eerste dat fatsoenlijk staat. leuk bedacht die centercaps
|
||||
|
||||
![]() Hey Niels,
Vette ride zo man.... Niets meer aan doen. Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() @Niels,
Weer eens wat anders die wieltjes zo!!! Heb nog gezocht naar een kapje maar heb hem niet gevonden helaas!! grtz..Vic
|
||||
|
||||
![]() Zo... Heb de afgelopen tijd niet stilgezeten, maar weinig gepost.. Als het zo doorgaat kan dit topic toch nog naar projecten, ben er toch meer mee bezig dan verwacht
![]() Om mezelf een relaxtere reistijd te geven heb ik een DVD/MP3 radio ingebouwd, uiteraard in het dashboardkastje omdat ik geen zin heb om tegen zo'n modern ding aan te kijken ![]() Ook de auto maar eens laten keuren, dit verliep zonder problemen... Alleen wist ik dat het wiellager totaal verrot was toen ik de auto naar de keuring bracht, had alleen geen tijd gehad om het te fixen. Maar...... de auto werdt zonder opmerkingen goedgekeurd terwijl het lager er 3 dagen later (nee niet meer mee gereden, zo slecht was het lager) in 3 delen uit kwam.... ![]() ![]() Gisteren de auto na Budel weer 4 cm verhoogt, dit is toch iets fijner als je je zoontje iedere dag over kinderkopjes naar school moet brengen ![]() Terwijl ik bezig was vond ik nog iets in de hoek van de garage... ![]() Ej! een set Porsche cup1 replica's!... ze hebben nog wel wat TLC nodig (en banden ![]() ![]() ![]() ![]() Al met al een leuk gezicht en een betere rijhoogte als daily... Al mag het volgens de stikker aan de binnenkant van de kofferklep niet ![]() ![]() ![]() ![]() Naja, iig weer lekker aan het klussen geweest tussendoor ![]() Grz Niels
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 24-06-2008 at 19:57. |
|
||||
|
||||
![]() Zo dat staat erg leuk! Mijn mening: randen polijsten en harten in kleur van de auto
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() als je die steelies wegdoet voor niet te veel centjes heb ik wel interesse om ze ff te komen halen in raamsdonksveer
![]()
|
|||
|
|||
![]() Las de voorgaande pagina's van dit topic en wilde net posten dat ik je Golf erg netjes vind, dat ik dezelfde heb maar dan blauw-metallic, dat ik je smaak ('80's deel dan...) kan waarderen en dat je creme-velgen me bekoren...
Maar toen: 5-spaaks-Cups-dinges-velgen.... ![]() ...Ieder zijn ding.
|
||||
|
||||
![]() Super die Porsche replica`s!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach... gooi de steelies niet weg hoor... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En gelukkig ieder z'n eigen ding inderdaad ![]() Quote:
Nope, die kunnen mooi op de plaats van de porsche's liggen ![]() Quote:
Randen worden niet gepolijst, heb nie zo'n zin in dat gepoets... (zei degene met creme wielen onder een daily ![]() ![]()
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 25-06-2008 at 10:11. |
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje
kever vind ik über super ride's |
|
||||
|
||||
![]() jammer,
hey maar die wielen in kleur zou idd mooi zijn, ik hou wel van die 80's stijl ![]() maar misschien is een zwart hart met randen in kleur ook mooi? hoef je iig niet te polijsten :P
|
||||
|
||||
![]() Vandaag groot feest! De golf heeft z'n eerste ton gehaald
![]() ![]() ![]() En dat zonder noemenswaardige problemen ![]() ![]() ![]() Het mindere nieuws van vandaag is dat ik (ook rechtsvoor) m'n naaf afdekkapje verloren ben. Dus als iemand er nog één (of 4) heeft liggen met bijbehorende plastic dopjes (die mis ik er nu ook 3) EN er van af wil, stuur maar een pb'tje. ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag dan definitief andere velgen gehaald voor de golf... Een set BBS RA's in de prachtige maat 6x15..
![]() ![]() Het zijn voor mij oude bekende, aangezien ze onder mijn vorige golf zaten ![]() ![]() ![]() Maar nu de kleur.... Zwart wordt niks, dus toch maar een créme hart denk ik ![]() ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() watvoor bandemaat heb jij op die 13 inch staaltjes liggen?