|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Nee geld is het het probleem niet Maar een vrouw die niet in een auto wil rijden en dat kraken was ook een punt van ergenis ja + stabilsator stangen + achter klep waar de dempers kapot van waren + geneusel met motor storing wat niet te vinden is + stoel waar het leer kapot van ging + klapperende auto maat bak + enz enz doe mij dan maar een verot sub frame |
|
||||
|
||||
Heeft volvo geen forum zippo jonge .
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, ook daar is hij, ikzelf en meerdere hier te vinden |
|
|||
|
|||
Quote:
de auto komt uit bergum ...naam is niet te lezen maar er staat geen weening ik ben de 3e eigenaar en waar ik hem gekocht heb komt uit garijp en die man kon geen weening |
|
||||
|
||||
Mooie Jetta Alberto!!
Ben eens benieuwd wat ervan word en doe de groeten aan Rika !!
|
|||
|
|||
Quote:
komt goed Dimi als ie weer @home is maak ik even foto's |
|
||||
|
||||
Wat is er mis gegaan dinsdag?
of is de site van de rdw niet up to date? Voertuig Kenteken YJ-17-LG Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming JETTA CL 40KW U9 Brandstof Benzine Vervaldatum APK 25-10-2007 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 31-12-2007 BPM € 0 WAM verzekerd geregistreerd Ja |
|
|||
|
|||
uitlijnen ...hij gaat morgen voor de her keuring
ze durfden er niet mee te rijden zo sportief had ik de wielen staan lammert vd meulen heeft het vandaag opgelost |
|
||||
|
||||
Haha, dat was dan wel erg zeker maar 't is in ieder geval goed opgelost, goed adres . Dan mogen we nu ook bijna foto's verwachten zeker
|
|||
|
|||
ik denk morgen ...of zaterdag . is maar net hoe laat ik thuis ben morgen
|
|
|||
|
|||
De APK zit er op
Hij is iets meer gezakt Witte knippers zitten er in ( bedankt Erik ) Velgjes zitten er onder ( bedankt Marc & Gerk ) Wacht nog op mistlampen ....en morgen nog even een V snaar vervangen ook dan maak ik even foto's Last edited by Alberto : 11-01-2008 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de fotos , ben gek op fotos .
|
|||
|
|||
van dit naar dit Last edited by Alberto : 12-01-2008 at 18:32. |
|
||||
|
||||
netjes!
leuk hekwerkje ook trouwens... |
|
||||
|
||||
Heel netjes zo .
Kan mem pronken .
|
|||
|
|||
Quote:
heb wel adresje voor je Quote:
dacht ik mem heeft nu wel even andere dingen aan het hoofd Last edited by Alberto : 12-01-2008 at 18:26. |
|
||||
|
||||
zullen de buren hier in het portiek niet blij mee zijn
|
|
|||
|
|||
Quote:
je kan het proberen .... |