|
||||
|
||||
Bi-xenon kost het dubbele?
Niet zo zeer je zin door willen drijven Alberto, anders rijd iedereen dadelijk in een jetta daarboven rond Zo gaat het ook werken, het is heel simpel en je het erna geen omkijken meer ernaar. Ik heb ook Bi-xenon maar om nu te zeggen dat ik ZO vaak het grootlicht gebruik? Niet dus... Als ik nog eens moest beslissen was de afweging snel gemaakt.
|
|||
|
|||
Quote:
valt wel mee zo is niet bedoelt maar zondag waren ze hier met het setje .... echt het is echt goedkoop ...zo ziet het er ook uit erik en BIxenon kost echt niet het dubbele die van mij was 30 euro duurder .... voor die 30 euro extra was het bij mij wel plug en play doel meer op de ergernis die hij er nu al van heeft Last edited by voklswien : 12-12-2007 at 16:46. |
|
||||
|
||||
Klopt ook. Maar je moet het niet zien als een ergernis, meer als een uitdaging.
Molle geeft zelf al aan dat hij totaal niks weet van relais, dan zou dit een mooi leermoment (denkend aan zijn komende "project") zijn als hij dit setje werkend krijgt met alleen 2 kleine relais (allemaal heel basic). Wat heeft ie er uiteindelijk van geleerd als hij 2 stekkers inelkaar moet klikken en alles werkt, zo leer je nooit wat van een auto. En als het setje zit, dan zit het, cheap of niet. Dingen gaan lang genoeg mee je moet er alleen voorzichtig mee omgaan.
|
|||
|
|||
Jaja het werkt eindelijk !
Fotos volgen soow wel.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
zijn dat orginele lampen of helder??
|
|||
|
|||
orginele !
|
||||
|
||||
Zo mooi, dus toch geluk zie je wel!
|
||||
|
||||
Wat bleek het probleem nu dan?
|
||||
|
||||
netjes mooie lichtopbrengst
heb je nu die relais gebruikt? nu ik dit zo zie wil ik het ook ,dus als je tips hebt laat het ff weten.
|
|||
|
|||
Nope geen relias gebruikt.
heb alles vanmiddag weer angesloten. Deed eerst weer niks. Dacht toen doe het groot licht eens aan. En ja hoor hij deed het !
|
||||
|
||||
Toch een kleine 'overwinning', niet? Maar als ik het goed begrijp rij je nu de hele tijd in 'grootlicht'-stand en dan staat de xenon aan? Zet dan die stekkers ook even om zodat het met normaal ook gewoon werkt, is totaal geen werk en is het wel in orde. Beetje half werk zo...
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, moet nog effe een keer. ben al lang blij dat ze het nu doen
|
||||
|
||||
Maar met enkel xenon hoor je toch nog gewoon groot licht te hebben? Heeft een maat van me wel in zen 323.
Edit: Hmmz, die heeft waarschijnlijk 2 pitten dus
|
||||
|
||||
Meestal zit bij de normale setjes nog een halogeenlampje naar de xenon gemonteerd. Zodat er toch nog wat licht uit komt wanneer grootlicht wordt ingeschakeld. Dit is echter zo weinig dat het vergeleken kan worden met dimlicht.
Zal wel niet in dit setje zitten, ook onbelangrijk.
|
|||
|
|||
http://www.verlichtingkopen.nl/catalog/
hier bieden ze ook hele mooie bi xenon setjes aan voor niet al te veel geld vind ik zelf, was zelf van plan om 4 x xenon in mijn golf te gaan maken in de groot licht en in gewone lampen, tenminste genoeg licht, ook als ik naar het buitenland ga, waar op veel plaatsen lantarens ver te zoeken zijn |
|
|||
|
|||
Het licht bevalt me wel goed !!
|
||||
|
||||
He wat toevallig.
Gister precies zo'n set gemonteerd, 10000k. Post eerdaags wel foto's! |