|
|||
|
|||
Bezig met de ombouw van 1100 naar 1800 8v pf motor in mijn mk1
Nu is het een PF motor met digifant, en zijn we bezig de ontsteking uit te zoeken. Het probleem is dat we op de 3pins stekker van de rotor/verdelerkap op alle drie de kabels 12v meten. Dit zou moeten zijn: Plus Signaal Massa Kabels lopen naar de digifant, en die stuurt dus ook 12v uit op alle drie de stekkerpinnen. Kan het een massa probleem zijn, of zien we iets anders over het hoofd? Alle hulp is welkom! |
|
|||
|
|||
Klaar voor de spuiter:
Dit topic was inmiddels alweer 2 maanden niet echt up-to-date, vooral omdat de werkzaamheden tot nu vooral uit kleinigheidjes bestonden... Nu is hij dus afgelopen maandag in de grondlak gezet, en dit is het resultaat na het schuren hiervan... Zaterdagochtend (morgen dus) gaat hij zijn definitieve kleurtje krijgen! Matgrijs, dus eigenlijk verandert er niet zo veel meer Opmerkingen over de auto: Hij blijft straks zonder bumpers, sierlijsten en andere flauwekul. Ook de achterkant is niet origineel, het is een '83er maar ik vond de kleine achterlichten mooier dus hebben we wat aanpassingen gedaan... Originaliteit was sowiezo geen punt bij dit project! Zodra de kleur erop zit en ik heb weer wat tijd post ik weer wat piccies! Groeten Arco |
|
|||
|
|||
ps. de schermen, deuren en achterklep hangen ff gauw op de auto op bovenstaande pics, die gaan er voor het spuitwerk toch weer af dus dat komt goed. Ook de schroefset staat wat ongelukkig maar anders past ie niet op de trailer
|
|
||||
|
||||
heeey ik zie dat je ook aan een ombouw bezig bent van 1.1 naar 1.8,
ik ben er ook mee bezig maar dan een 1.8 16v. Denk je er wel aan dat je je stuurhuis aan het vervangen komt... Anders kun je je 5 bak niet gaan gebruiken.Op het stuurhuis zitten nl verbindingen waardoor je je bak kan bedienen. succes verder je pakt het goed aan Grtzz Dennis |
|
||||
|
||||
funky f, Als ik jou was zou ik je kabeloom mooi laten zitten ik heb mijn orginele kabelboom laten zitten met 16v kr blok. Succes! http://golfcabrio16v.blogspot.com/
|
|
|||
|
|||
Sow das alweer een poos geleden in dit topic...
Inmiddels door Ron21 de kabelboomellende laten oplossen, daarna het brandstofsysteem aan de gang geholpen en sinds gisteren loopt ie! Ook is hij al gespoten, en druk het interieur aan het afbouwen... Stuurhuis is compleet mee vervangen voor de 5bak... Vanochtend nieuwe bougiekabels gekocht, remblokken voor de Scirocco 16v remmen voor, remblokken voor de 8v schijven achter, remolie, en nog wat grut... Als het meezit volgende week apk en rijden maar |