|
||||
|
||||
halfords heeft ook perfect spul om je bumpers mooi zwart te houden
|
|
||||
|
||||
GADVER! wil je mijn auto dood hebben ofzo
Alleen meguiars is goed genoeg voor mijn auto . Ik gebruik meguiars trim detailer.. Beter spul voor dat zwarte kunstof is er niet i.m.h.o. Dus, bedankt voor de 'tip' maar ik houd het bij Megs..
Certified streetracer Last edited by inSaNo : 25-10-2007 at 08:59. |
|
||||
|
||||
Megs rules! werkt goed en ook op langere termijn halford spul is er na een stevige regenbui ervanaf dan zit het op je lak i.p.v. van op je strips
|
|
||||
|
||||
Vanavond is het weer feest, wassen, polijsten, poetsen, detailen.. bling bling.. Heb er zin in! Me auto ligt nu vol megs spullen, doeken, emmers etc..
Peet, ik zie je vmiddag wel!
|
||||
|
||||
heb je er nu ook al emmers van ....
|
||||
|
||||
Peter lult, hij heeft geen megs emmers.. maar ze bestaan er wel.
Daarin ben ik nog gewoon 'normaal' gebleven, en heb gewoon een normale glazenwassers emmer..
|
||||
|
||||
Zo, even een updateje!
Ik heb eindelijk een behoorlijke tuinslang, dus het wassen gaat nu stukken sneller en makkelijker. Zojuist (toen het nog licht was) even gedaan, en mn auto kan er nu weer een weekje tegen.. Megs rulez! Overigens staan er voorlopig weinig veranderingen op de planning, eerst weer ns wat klussen in huis, en de bovenverdieping eens afmaken.. Misschien dat ik nog tussendoor eens een versterker koop, en dan eindelijk die 15" inch rockford achterin leg.. Even kijken hoe het loopt..