Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 27-08-2007, 18:25
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

ja Jan heeft van de verkoop van die Golf 1 een Fabia combi en een buggy kunnen kopen... geen slechte deal.
Old 27-08-2007, 20:45
Jan de Tuinman Jan de Tuinman is offline
VW Enthousiast

Nou die Fabia heb ik uit eigen zak betaalt en die buggy heb ik ook niet kunnen bouwen van die 25.000,00 gulden die ik voor de golf heb gebeurd, daar moest nog wel wat bij.
Reply With Quote
Old 27-08-2007, 20:55
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Reply With Quote
Old 27-08-2007, 21:27
VWJYI VWJYI is offline
No personal life

Circuit in baarlo...... Dat waren de tijden.... Valkenswaard was ook niet slecht.... Heb daar ook heel wat moois zien vliegen....
Reply With Quote
Old 27-08-2007, 21:35
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC

Baarlo lost but not forgotten.
Dat waren de tijden en nee Jurgen die tijden creeer je tegenwoordig niet meer toen waren de VW rijders meer met elkaar dan tegenwoordig qua arrogantie.
Als je dan 10km van tevoren van Baarlo een vw tegenkwam dan kwamen de handjes omhoog tegen woordig niet meer.
Old 28-08-2007, 13:18
ronnie_v's Avatar
ronnie_v ronnie_v is offline
Postwhore

ben zelf nooit in baarlo geweest. Maar wel eens in drachten, als ik het goed heb,ergens in '97/ '98?? Was een van mijn eerste meetings, heb er nog wel fotos van, maar die liggen ergens op zolder in een oude schoenendoos,hahaha....
Reply With Quote
Old 28-08-2007, 13:23
VWJYI VWJYI is offline
No personal life

daarom lekker naar duitsland dit weekend dan zie je dat wel nog...... ook niet overal maar ja...... vroeger..... whehehehe we worden oud....... upje voor de "oudjes op het forum".... tijden dat een golf 1 een fabrieks nieuwe vr6 liet janken.....
Reply With Quote
Old 28-08-2007, 13:55
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

drachten was in 1999
ik had de golf 4 gti toen net 2 weeken
Reply With Quote
Old 28-08-2007, 14:47
jappie86 jappie86 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
Als je dan 10km van tevoren van Baarlo een vw tegenkwam dan kwamen de handjes omhoog tegen woordig niet meer.

Dat doe ik anders nog steeds hoor.. naar elke verlaagde vw (of opel, whatever, als het maar een liefhebber is). en 9 van de 10 keer zwaaien ze terug. zal wel aan de brabantse gezelligheid liggen
Moet wel zeggen dat ik de tijden in Baarlo ed nooit heb meegemaakt, ben nog een jonkie (vergeleken met jullie ) dus ik kan het niet echt vergelijken. Maar toch denk ik dat we over 10 jaar hetzelfde over deze tijd denken.. Vroeger was alles beter
edit: alweer Matheo onder de naam van zijn broertje
Reply With Quote
Old 28-08-2007, 15:40
IJsbeer86's Avatar
IJsbeer86 IJsbeer86 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by René

Leuke wielen! Heb ook zo'n set op m'n ouwe golf 2 gehad
Cool dat er toch nog meerdere setjes in nederland ronddwalen. Heb ze bij mij in de buurt nog nooit gezien.

Oude Vag-hokken:
-1986 Golf
-1998 Polo Variant
-1977 Golf GLS
www.airspeedvenray.nl
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 20:24
supersprint's Avatar
supersprint supersprint is offline
VW Addict

Unhappy

Geen enkele meeting heeft kunnen tippen aan Baarlo ( met alle respect )Ik kan geen meeting meer noemen waar je alles had, sprinten ( tegen elkaar ), burn-out, show n shine, er stonden echte stands ( geen achterlichten of neon troep ), camping en n heuse feesttent.
Tevens heb ik nooit zoveel buitenlanders op n treffen gezien als Baarlo zoals, britten, denen, duitsers, luxemburgers, fransen en belgen en allemaal met n gti.

Baarlo zal er nooit meer zijn, mits iemand n stukje land heeft en daar in n ovaal vorm n stuk asfalt neerlegd.

Zoiets organiseren als Baarlo word door veel mensen onderschat Maar de meeste mensen draaien er hun hand niet meer voor om en gaan liever naar zo'n harteloze automaxx meeting.

Baarlo we missen je
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 20:28
wiljanvr6 wiljanvr6 is offline
VW Enthousiast

baarlo was echt top!.heb nog veel foto`s liggen .dat was echt gaaf .bij iedereen ff biertje drinken ,ff lullen over vw dingen.echt super .
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 20:36
gtd-gt gtd-gt is offline
Forum Regular

Baarlo was inderdaad top.Ik kwam laatst nog een knalroze en een groene button tegen .
De laatste keer zijn we met 4 gti'tjes heen gegaan.Alleen de rit er naartoe was al feest.
Ik heb me alleen onderweg nog kwaad gemaakt over een andere gti rijder.die vond het nodig om op de snelweg een poging te doen om een volle fles fris op mijn motorkap te gooien .
Verder alleen maar goede herinneringen.
Zelfs de enorme file om het terrein af te komen,en bij de benzinepomp waren lachen.
Ik zal eens kijken of ik na mijn vakantie nog ergens foto's kan vinden en scannen.
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 21:18
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
Baarlo lost but not forgotten.
Dat waren de tijden en nee Jurgen die tijden creeer je tegenwoordig niet meer toen waren de VW rijders meer met elkaar dan tegenwoordig qua arrogantie.

Tuurlijk wel, dat verschuift gewoon. Zijn zat mensen die Baarlo niet hebben mee gemaakt. Die zien daalijk in Vagfest die goeie oude tijd.

Ook op Baarlo gebeurde rottigheid, alleen dat zijn de meesten alweer vergeten, lang niet alles was vroeger beter. Zelfs de Wörthersee heeft hele slechte tijden gekend, waren nette wagens in het dorp echt niet veilig.

Kort samengevat:
Tijden veranderen maar vroeger was niet veel beter dan het heden. Het zijn je herrineringen die "vroeger" leuker laten lijken
Old 29-08-2007, 21:21
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Talking

@Rick (supersprint): kom op, kerel! Zo geweldig was Baarlo_naar mijn bescheiden mening_nu ook weer niet, okay, het sprinten was wel leuk, en het handjevol originele (+ nog enkele getunede, zoals die van Timmermans) Einser die er waren.
that will be your pension ,or early retirement ...

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 21:32
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Niet iedereen had toen nog internet dus je zag toen nog eens een nieuwe auto die nog niet op het net stond,internet speelt een grote rol in het gedrag van de mensen,toen moest je naar een meeting om auto's te zien ,na ga je achter je computer zitten en je ziet soms nog meer dan de mensen die er live bij waren,dat vindt ik heel jammer.
En inderdaad ,vroeger maakte mensen veel dingen zelf ,maar dat is allemaal al uitgemolken en voor weinig geld koop je het tegenwoordig al.
Ik ben altijd wel een voorstander voor aparte dingen maken die je niet kan kopen maar het wordt steeds moeilijker.
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 22:24
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to vwleusden

Je moet het zelf leuk maken! Sfeer maak je zelf

Hier in Leusden hobbiën we wat aan met z'n vieren. Iets aparts bouwen is gewoon leuk (Golf 2 16V ITB en een Kever 2.1 ITB). Ik ga vanaf 1999 al naar meetings en heb zelf baarlo etc. ook niet mee gemaakt. Mijn eerste waren op Lelystad en vond het altijd super daar.

Tijden veranderen, mensen veranderen ook. Hoe ouder je word hoe meer je het originele gaat waarderen. Vroegâh reed ik ook met heledere koplampen en keek ik naar RS bumpers, heb verdomme zelfs nog M3-look spiegels gehad :frown:
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 22:28
Crosne's Avatar
Crosne Crosne is offline
Volksforum QUATTRO Donor Opperrrrr VW-Speed

Send a message via MSN to Crosne

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Je moet het zelf leuk maken! Sfeer maak je zelf

Hier in Leusden hobbiën we wat aan met z'n vieren. Iets aparts bouwen is gewoon leuk (Golf 2 16V ITB en een Kever 2.1 ITB). Ik ga vanaf 1999 al naar meetings en heb zelf baarlo etc. ook niet mee gemaakt. Mijn eerste waren op Lelystad en vond het altijd super daar.

Tijden veranderen, mensen veranderen ook. Hoe ouder je word hoe meer je het originele gaat waarderen. Vroegâh reed ik ook met heledere koplampen en keek ik naar RS bumpers, heb verdomme zelfs nog M3-look spiegels gehad :frown:

ja die lelijke spiegels van jou, dat was idd geen porum

..::WWW.DETAILSCHUUR.NL::..

Quote:
Originally Posted by sixpack
Chris/opper heeft altijd gelijk !
hij is tenslotte 100 jr oud
Reply With Quote
Old 29-08-2007, 22:41
VWJYI VWJYI is offline
No personal life

Automax is zo plat..... Daar komen veel rotte appels op af.... Gewoon een echte vw meeting allemaal mensen met dezelfde passie....
Reply With Quote
Old 30-08-2007, 03:48
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by VWJYI
Automax is zo plat..... Daar komen veel rotte appels op af.... Gewoon een echte vw meeting allemaal mensen met dezelfde passie....

daarom nog het 86cregister ,daar kan nog gekwijld worden op een originele audi50 of een standaard polo2

Posting Rules