|
||||
|
||||
Quote:
Heej Maikel, had het al gelezen in je msn. Van de week er mee naar school? Proficiat in ieder geval.
|
|||
|
|||
Quote:
Lieve opa die richting zwitserland rijd voor een auto voor zichzelf, en ondertussen een leuk golfje tegenkomt en denkt aan zijn kleinzoon |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje, ermee naar school zit er nog even niet in denk ik, moet nog even kijken in welke staat hij verkeerd etc, en een rijbewijs is ook niet mis .. word tijd dat ik minder voor school hoef te doen en meer tijd voor lessen heb |
|
|||
|
|||
Hey,ben hier net aangemeld en zal me dus ff voorstellen,gelukkig niet verplicht maar wel zo netjes,almoet je het aan iedereen persoonlijk overlaten.
Mijn naam is Harry en mijn vrouw heet Margriet(vandaar MenH,Margriet en Harry). Deze naam gebruikte ik op het vwforum ook,maar heb na een hoop leeswerk op beide fora de overstap naar dit forum gemaakt. Naast dit forum ben ik nog lid van www.chauffeursforum.nl ook onder de naa MenH. Ik zal geen regelmatige poster gaan worden ivbm mijn werk als internationaal chauffeur. Ben meestal 2 tot 4 weken van huis en vaak te vinden in Zweden,Frankrijk,Spanje. Regelmatig ben ik samen met Margriet op pad. Sinds kort(na een uitstapje naar een Audi a4 V6) weer in het bezit van 2 VW's. Een mealic groene Golf III 2.0 GTI,fotos heb ik al ingallery geplaatst,en een rode Golf III 1.6 Variant Milestone sport. De bedoeling was om beiden naar wens te maken,maar dit wordt te kostbaar,en dus mag de GTI geld gaan kosten en blijft de variant redelijk origineel en het dagelijks vervoermiddel. Ben een aantal jaren lid geweest van de GTIclub-holland en heb vanaf mn 18e diverse GTI's type 1 en 2 gehad. Heb inmiddels een verzamelingetje miniaturen en reclamemateriaal opgebouwd,met name op Kever gebied(dankzij vrouwlief). Dit leek me een redelijke introductie,maar als er nog vragen zijn,laat maar horen. t Antwoord kan dus wel ff duren ivbm werk,maar komt zeker. Gr Harry |
|
||||
|
||||
Quote:
Daarvoor moet je nog effe 4 jaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoopte dat ik na de tentamen week toch wel weer een paar lesjes in kon plannen ^^.. |
|
||||
|
||||
Hoi
Ik heb me net aangemeld ik en wil me graag ff voorstellen.Ben al even aan het zoeken hoe ik mezelf kan voorstellen en foto's kan plaatsen van mijn denk ik net golf 2 1.8 16v. Ik hoor het wel Michel |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had het ook meer over school.
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom, en het forum biedt hulp: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
||||
|
||||
hoi ik ben robbie... mischien zijn jullie me vergeten...
|
|
||||
|
||||
Quote:
als ik hier de laatste tijd zo rondkijk zit het halve chauf forum in een VW
|
|||
|
|||
Quote:
krijg je he ...48 uurige werk week de chauffeurs hebben tijd over zal me er ook ff onder zetten als chauffeur ...heb je er gelijk 3 onder elkaar o nee jaap is planner geworden .......... |
|
||||
|
||||
We zijn toch (bijna) allemaal chauffeurs?
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm volgens mij zit jij toch meer in de ICT
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk meneer, maar voor wie is dat tweede biertje?
|
||||
|
||||
Quote:
Zorg jij maar dat je je auto weer eens verder kunt chaufferen dan je garage.
|
||||
|
||||
geloof dat mister Berserker gisteren aan het nachtrallyen is geweest, dat doet ie vast niet in zijn garage..
|
||||
|
||||
Quote:
Nee inderdaad dat ding komt er regelmatig uit en niet om netjes naar de meeting te rijden *edit ik chauffeur hem regelmatig naar de garage zodat hij gauw de poort open kan gaan doen |
|
||||
|
||||
hier ook een chauffeurtje...
|
|
||||
|
||||
Niemand van de heren chauffeurs heeft zeker zin even een setje velgen hierheen te chaufferen hè?