|
|||
|
|||
@ slimmastershady de stoelen komen wel uit een gti mk1 alleen is er een keer een andere rugleuning op gekomen van de andere kant zodat het hendeltje op de andere kant zit hahaahh
@arjenE ja die komen er nog wel eens af ja maar nog geen zin in gehad was bang voor kleur verschil maar valt wel mee zij jettaracing. @funkyF wat voor merk het is weet ik niet maar het is goedkoop en daar ging het me bij deze auto even om goedkoop maar wel laagggggggggggg |
|
||||
|
||||
Even een kleine update hier vanuit driesum .......
Vandaag de banden er omheen gedraait Lijkt erg mooi ,zeker met die breedtes van de velgen in 7 & 8J ,met 175/50x13 ! Ben erg benieuwd hoe dit zal staan onder de auto !
|
|||
|
|||
net even bij jettaracing geweest en het was mooi gelukt met de velgen
het is echt mooi geworden bandjes staan er mooi duits omheen zelfs voor staan ze een beetje schuin. achter 8j velg en 175 bandje een beetje randje mag gelukkig ook in de kleur hahah voor 7j ook met 175 bandje oke nog 1 dan mooi breed lijkt mooi straks van achter ben gek op lekkere kontjes een beetje breed mag toch Last edited by variant110 : 05-10-2007 at 20:54. |
|
|||
|
|||
hahahah ik was net bezig men verhaaltje te vertellen toen wietze ze er ook op zette haahhah
|
|
||||
|
||||
Was ik je even voor zwagertje !
Maar foto's doen het altijd goed hé op het forum!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit .. snel eronder slingeren dat spul
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit Ron! Die velgjes zijn mooi glimmend geworden!
Nu nog even een fotootje van het totaalplaatje
|
||||
|
||||
blijft een mooie wielenset! ben benieuwd hoe het lijkt straks
|
|||
|
|||
zo vanavond weer even met de golf bezig geweest
ik ben bij wietze geweest en daar hebben we de wielranden er op gezet lijkt alweer veel mooier ook hebben we even de wielen er onder gehad en dat leek al helemaal mooi alleen jammer dat ie nog zo hoo staat maar zelfs zo leek het al mooi hopen dat de set volgende week komt dan ken ie er onder en ken ie klaar voor zondag, want ga natuurlijk even in herenveen kijken bij al die koverkont bakken. de fotos zet wietze er wel even op want ik had met digifoto vergeten waar we ook achter kwamen is dat het interieur niet uit een mk1 komt maar uit een scirocco, ik vond het al zo raar allebij stoelen konden naar beneden en ze zitten ook veel dieper beter. alleen past de achter bank nooit dus als iemand nog alleen een grijse achterbank heeft liggen dan hoor ik het graag hoef ik ook niet om te kleden. nou er volgt meer Last edited by variant110 : 06-10-2007 at 22:27. |
|
||||
|
||||
Kleine sneak peak!
Zoals Ron al zei ,gister de wielranden eromheen gezet ,en dat lijkt al een stuk netter ! Hier nog met de originele stukjes .... En hier met de gti randen ,en alvast even een velg gepast ,en dat staat straks echt super !! Nu nog de lijstjes op de dorpel er nog op deze week ,en de schroefset eronder (als ie op tijd komt ,want de auto mag wel minimaal 10 cm zakken straks!)
|
|||
|
|||
nou vandaag dan eindelijk een telefoontje van men schroefset mannetje
en ja hoor hij was binnen meteen in de auto gestapt en opgehaald en het was nog de goeie ook jhahahahaha de echte met vleugeltjes en het bovenste gat ovaal morgen breng ik de auto weg naar wietze en die zal hem er even onder monteren ik kom er zelf niet meer aan toe voor zondag. ik hoop dat het een beetje gaat lijken nou ja ben er eigenlijk niet eens zo bang voor hahahah. meer info volgt. |
|
||||
|
||||
Lowridah!
Gisteravond weer even vruchtbaar bezig geweest ,en de verlagingsset maar eens uit de doos gehaald !
En natuurlijk eronder gezet ,met behulp van variant110 natuurlijk ,die nadat z'n vrouwtje weer thuis was ,ook even is langs geweest om te assisteren bij z'n project Ook zijn meteen de velgen eronder geplaatst ,en ik moet zeggen dat ik nu zelf wel heel erg geintreseerd raak in een MK1 ! Want dit staat inderdaad erg mooi ! ,en rijd ook nog best goed ,ondanks de stevige verlaging van zo'n 14 cm Check de foto's !!!! Ook goed laag trouwens ,want tijdens een proefritje gisteravond konden we maar net zonder al te veel schade door het dorp rijden Nog even een interieurshot En ook het rechtervoorscherm stripje zit er al weer op ,evenals de dorpellijstjes,en de Nl stickers zijn van de klep af!
|
||||
|
||||
Check ook dit verschil even
|
|||
|
|||
Hahahahahha Geweldig
Ik Blijf Het Mooi Vinden Morgen Krijg Ik Hem Weer Thuis En Verheug Me Al Op De Vele Km Hahah |
|
||||
|
||||
O ,ja heb zonet de auto ook even voor je gepoetst ,maar dat zie je morgen wel even ........
|
||||
|
||||
zo, dit ziet er geweldig uit man
alleen die 14cm verlaging lijkt me wat sterk, want mijn caddy is ongeveer 11 cm verlaagt en die heeft nog maar 4cm grond speling op het laaste punt. dus dan zou deze nog maar 1cm hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar deze golf stond voor het verlagen op 14 inch met 185/60x14 ,en nu op 13 inch met 175/50x13 ,dus is de auto wel 14 cm lager komen te liggen
|
|||
|
|||
super zo mooie golf 1
|
|||
|
|||
hij is een mooi eindje gezakt in iedergeval 13cm
als je een paar fotos naar boven ziet dan zie je de 13" eronder zitten met de originele veren er nog onder en hij staat op de grond. zegt wel genoeg hoeveel ie is gezakt geeft me niks ik vind hem zo mooi staan en hou hem ook zo jahhahah hey wietze bedankt ik haal hem morgen wel op oke. |