|
||||
|
||||
Groente boer? Mijn huis was ooit ook een groentezaak! Toeval zeg....
Ik heb gelukkig hele makkelijke buren maar ik maak na 10en ook maar niet te veel herrie. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan wil je ook wel stil zijn denk ik
|
||||
|
||||
Maar ja jij hebt tenminste een hobby ruimte... ik heb nog niet eens een carpoort... Moet je eens kijken hoe we die bus van Lion (mijn broertje) hebben opgeknapt:
Gewoon op de parkeerplaatsen voor de deur. ´s morgend de hele handel uit de bus en ´s avonds na het sleutelen alles weer in de bus... werk niet echt prettig!?!
|
||||
|
||||
We hebben thuis een carpoort, mijn pa en ik zijn nu bezig met zijn 66'er kever, hij had hem gisteren bijna aan het lopen!! Hij heeft hem al gedeeltelijk gestript, binnenkort de foto's!!
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's...
En ik ben al blij met 1 auto, hoeveel auto's zijn er wel niet in jou familie Sabien?!?
|
||||
|
||||
Uhmmmm, met de auto van bob erbij???
Nou zonder die van bob uhmmm, 5 auto's..... 3 vw's en 2 opels....... *kever en golf van mij. *kever en opel vectra GTS van mijn pa *opel agila van mijn ma *** dat woord is niet voor nix gecensureerd, Sabien Gr, Marcski Last edited by Marcski : 15-06-2004 at 12:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
ongetwijfeld !! je hebt me ook al overtuigd dat je een echte Airhead kunt worden,en dat in een paar maandjes tijd ... Quote:
Ja inderdaad,maar als ik dan voorstel om zelf even een stukje te rijden in de Westfalia,haak je af !! Nou ja,eerdaags is hij klaar,en dan vraag ik het je gewoon nog een keertje ... :p |
|
||||
|
||||
Ja vond het nog een ietsie pietsie klein beetje eng, maar volgende keer wil ik en in de pano en in de spijl rijden...!!!! Wel op het industrie terrein!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Das goed !! Bob heeft z'n doop in de pano al gehad (zelf achter het stuur),nu jij nog .. Jullie nemen de pano dadelijk maar eens mee,als je hier aan het sleutelen bent, en je "moet" ineens naar Volksrepairs onderdelen halen !! :p En als dat nou naar wens is,neem je de volgende keer de spijl maar mee ... |
|
||||
|
||||
Nee joh! Alleen met rijden op het indus terrein krijg ik al een heel goed idee!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ook goed !!! dan wel graag twee handjes aan het stuur,want met die 18" spoort hij een beetje errug !! **Trouwens,de Westy staat dadelijk wel op Fuchsen ... blijf je wel een beetje in stijl !! |
|
||||
|
||||
Zit me nou niet zenuwachtig te maken!! Voordat je spijl klaar is zijn er ook alweer een paar maanden verstreken!
|
|
|||
|
|||
Quote:
hehehehe .... Bientje en zenuwachtig .... Die spijl is met een week of wat klaar,want hij MOET mee naar Spa !!! (en er daarna drie weken Belgie,Frankrijk en Zwitserland mee in) Ik hoop deze week de achterwielophanging af te krijgen,vrijdag (hopelijk) de vooras,en met een beetje mazzel heb hem dan zelfs met de ACN klaar !! Goed plan,krijg jij daar je doop in de Westfalia !!! (onder het toeziend oog van alle aanwezige Airheads ... hehehehe ) |
|
||||
|
||||
Uhmmmmm, haha ik weet niet of ik dan wel de zenuwen onder controle kan houden!!
Orionstraat lijkt me een strakker plan!! |