|
||||
|
||||
Was ik al. Sleep Gerben met de witte ook wel mee
1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever 100. Benji in D.E. bus Last edited by Ebut : 29-07-2007 at 11:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt zij ook? |
|
||||
|
||||
Moet sietske van Johan de krullers er even in doen ,en johan de sletta even bruin rollen .....
|
||||
|
||||
Ja, maar dan heb ik er nog niks aan
|
|
||||
|
||||
Zeg zit er daar in de buurt nog een autowasserij om even de ergste blubber ervanaf te spuiten?
|
|||
|
|||
Quote:
ja wel jij komt van af de richting leeuwarden neem ik aan ? rontonde bij de eifel toren rechts na 100 m rechts zitten was boxen vanaf de richting heerenveen rontonde van de mc recht door daar na op de rontonde links ( bij de eifel toren ) na 100 meter rechts |
|
||||
|
||||
Was ik gister ook, 20 cent ben ik kwijt, en de 3 euro kregen mijn auto niet schoon daar...
Uit de borstels kwam alleen maar zeep dus vandaag terug, nee kunnen we niks aan doen, moet je morgen weer komen &(*@$!)# Toen het duurste programma genomen in de wasstraat en g^@#dvr nog niet eens schoon ook... Maar thuis verder gegaan, nu lijkt het al beter
|
||||
|
||||
chill... moet wel goedkomen, als het dan maar verholpen is :P... de auto net nog in de was gezet dus moet gewoon met wat spoelen wel te doen zijn. Ik vind zelf handmatig eigenlijk wel relaxter dan zoon washok. Wat is de naam van dat bedrijf trouwens?
Dan zie ik jullie zondag wel in parijs
|
||||
|
||||
Dat is v/d Berg, heeft 10 wasboxen en 3 wasstraten, niet te missen
|
|||
|
|||
Quote:
van der belt De Bolder 71 9206 AP DRACHTEN is een olie handel kan niet missen Last edited by voklswien : 31-07-2007 at 18:42. |
|
||||
|
||||
dankjewel
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals 't nu staat zondag niks te doen, sow count me in! Verwacht geen schone auto
|
|||
|
|||
Quote:
wel schoon maar met witte stippen bedoel je |
|
|||
|
|||
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien ( als ie apk gekeurd is ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. 16. 17. 18. 19. 20. 97. Marco (in golf) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever 100. Benji in D.E. bus |
|
||||
|
||||
Had er graag bij geweest maar ja.... mens kan niet alles hebben/doen he
|
||||
|
||||
Ach, antwerpen -> drachten
zo ver is dat toch niet?
|
||||
|
||||
Steenworp immers
|
||||
|
||||
Quote:
Beide zijn te regelen! |
|
||||
|
||||
De mijne mag ook best in die kleur bruin worden gerold hoor... Als iemand een loods beschikbaar heeft...
|
||||
|
||||
Vriendin is nog op vakantie dus ik kom zeker weten langs
|