|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Erdem. Ik hoor het wel als de koffiemachine is aangesloten
|
||||
|
||||
Ligt een mooi vloertje in pand is goed hoog en wat ik heb begrepen is dat die ruimte zeker benut gaat worden.
Probeer voorlopig de A9 te omzeilen als je naar ze gaat, wat een ellende zeg daar.
|
||||
|
||||
Update:
Erg stil vanaf onze kant maar we hebben niet stil gezeten De tussenvloer zit erin dus we hebben 30m2 extra ruimte. Kantoor is zo goed als klaar, alleen nog pc's aansluiten en wat verhuisdozen leeghalen. WC en keuken zijn ook bijna klaar, her en der nog de puntjes op de i zetten. De voorraad netjes in stellingen gezet, tijdelijk, omdat we het naastgelegen pandje hoogstwaarschijnlijk ook gaan huren en dit puur voor opslag willen gebruiken. De werkplaats doen we de komende maanden even niks mee, eerst maar weer eens geld verdienen. Als we kunnen internetten vanuit het nieuwe pand zullen we ook een paar 'acties' hebben betreffende onze producten. Ik zal eens kijken of ik dit weekend foto's kan plaatsen want er is veel veranderd. Groetjes!
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's.
Het schiet in ieder geval al goed op. Waarschijnlijk ben ik binnenkort in de buurt, dan zal ik ook proberen even langs te komen. Heel veel succes in ieder geval tijdens de rest van de verbouwing / verhuizing!
|
||||
|
||||
He Chris, zou leuk zijn als je langskomt!
|
||||
|
||||
verlagings veren
Quote:
hey Erdem ik kan je maar moeilijk berijken, maar heb je die veren al opgestuurd?? want ik wil mijn auto graag klaar maken voor apk en dat gaat zo niet lukken. en hoe gaan we het nu doen met de bumpers?? want ik hou het nu al een maand voor je vast. bel me anders even 0623847570 m.vr.gr Edwin v/d Veen |
|
||||
|
||||
Quote:
Kep je voicemail ingeblaft Veren gaan maandag de deur uit, geld voor de bumpers heb ik overgemaakt dus zul je maandag ook hebben. Dus je hoeft de bumpers alleen nog even in 'opslag' te houden. Ik heb het nog even te druk om langs te komen. ik bel je, zal een weekend worden.
|
|||
|
|||
kijk eerdaags ff koffie halen dus en gelijk me nieuwe type 1 ff laten zien
een heel stuk beter als me witte zaterdag gaan we hem ff halen en de schroefset (bij jou gekocht) er ff onder knallen maar goed bezig eigen ruimte heeft je moeder ook weer wat ruimte in der schuur lol |
|
||||
|
||||
Hahaha inderdaad,
Vanavond gaat de VR6 daar ook heen, zo kan hij compleet getript en opgebouwd worden