|
|||||
|
|||||
Quote:
Ja, dat was idd mooi dat ze me hebben benaderd, en ja, de auto glimt, maar hij heeft hier en daar toch wat lichte krasjes in de lak (1e), auto is inmiddels al 26 jaar oud, laat toch altijd wat sporen na. Quote:
Hey Dennis, lang niets meer gezien van jou hier en in dat andere forum! Ja, die lokale VW dealer is in Aachen, Aachen-Laurensberg om precies te zijn, "Autohaus Piper", ik kom er al jaren, Atze trouwens ook, hij was 't trouwens die me had gezegd dat die dealer nog op zoek was naar 'n Golf 1 voor bij de presentatie van de Golf 6, Piper had hem gevraagd of hij mij wou vragen om m'n Golf 1 aan hun uit te lenen (snappie?), waarvoor bij deze nog m'n dank aan Atze! Quote:
mooi mooi Quote:
Met consumptiebonnen voor eten + drinken, presentatie was in de stijl van 't Oktoberfest, dus beierse drank ( Hefe Bier ) + voedsel, en beierse muziek op de achtergrond (die muziek = "zum kotzen", maar goed, dat was dan ook 't enige negatieve ). En er zit binnenkort nog aan te komen: guess what...
|
||||
|
||||
damn, wat een stijl heeft die 1 toch in vergelijking met de rest!
leuk dat de joue daar pronkt rené Last edited by DeNB3rt : 18-10-2008 at 11:39. |
|
||||
|
||||
Tja Bert, italiaans design he (Giugiaro), in tegenstelling tot 2 t/m 5,`t design van de 6 is dan wel weer italiaans (Walter da Silva), maar ik kan ´t er niet echt aan afzien.
Niks ten nadele van de latere generaties Golf, heb zelf nog `n Golf 3 voor dagelijks, maar voor mij is voor wat betreft `t thema VW Golf de 1e generatie nog altijd de enige echte, gewoon onovertroffen, qua design.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 18-10-2008 at 13:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
En zo is dat. Maar die nieuwe Scirocco slaat alles, wat een geil ding! Maarree... wat krijg je nog meer dan van Piper? ritje in de nieuwe 6 GTI? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denk je? Ik zal 't maar niet te spannend maken, ik kan ook die nieuwe Scirocco meekrijgen, evt. 'n Golf 6, maar zoals 't er naar uitziet de Scirocco, de 160 PK versie in mijn geval, ik mag er max. 200 km mee rijden, ding is nl. al verkocht, en hun laten er gewoon zomaar iemand 200 km mee rijden... maargoed, dat moeten ze dan maar zelf weten, nieuwe GTI is nog niet uit btw. enne: Quote:
nothing beats an Einser Golf + Scirocco! ;-)
|
||||
|
||||
Gern gemacht Herr Type 17 !,
Mooie foto's na sluitingstijd, Du " Streber ". Grüsse Atze.
|
||||
|
||||
Quote:
Danke! Quote:
Mwah, ik `n "Streber", dat valt wel mee, ik moet toch zeker `n beetje moeite doen voor de "fotogeile" kijkertje´s hier onder ons...;-) Ik zie je volgende week wel weer met `n versgetapt glas Bitburger bij de Golf 1 Stammtisch, zum wohl!
|
|||
|
|||
Mooie golf 1 met dezelfde kleur als mijn golf 1. Alleen is die van mij de 5 deurs versie. Jou golf is nog mooi in de kleur, die van mij moet weer gespoten worden. Weet er iemand misschien een goede spuiter in het noorden van het land?
|
|
||||
|
||||
Stammtisch, waar? Hier in Wolfsburg of in Nederland?
|
|
||||
|
||||
@rommie: bedankt voor `t compliment, mijn Golf is idd. nog mooi in de kleur, maar 26 jaar laten toch wel sporen na, zitten nl. toch wat lichte krasjes in de lak.
Een adres van `n goede spuiter in `t noorden van `t land kan ik je helaas niet bij helpen, weet ik niet, want ik kom nl. helemaal uit `t zuiden van het land. @Ruben: in geen van beide! De Golf 1 Stammtisch van ons is nl. in `n kroeg ergens in Übach/Palenberg, dat ligt net over de grens bij Landgraaf. Iedere Golf/Jetta mk1 fan (of dat hoeft nog niet `ns perse, ook van VW in `t algemeen) kan erbij komen zitten, dat is eens per maand ca. 2 uurtje´s "Benzin reden" bij `n goed glas bier en evt. `n typisch duitse maaltijd (Schnitzel und Pommes e.d.).
|
|||
|
|||
Quote:
ja hoor! Bij de vorige eigenaar van mn GTI Mijn auto is perfect gespoten, echt vakwerk. Ik kan je deze mensen van harte aanbevelen. Het bedrijf heet carfix Heidstra. De website is www.carfix-heidstra.nl Ik ben er onlangs nog geweest en het is een hele nette werkplaats, eigen spuiterij enz.enz. En doe ze maar de groeten van Dennis en de rode GTI, dan weten ze genoeg. Zit wel in Friesland, is dat noordelijk genoeg voor je? Vanuit Zwaagwesteinde is dat namelijk toch nog zo'n slordige 7 km! |
|
||||
|
||||
Grosse Golf 1 Kaufberatung in Auto Classic
;-)
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 01-05-2009 at 10:54. |
|
||||
|
||||
1974 huh
|
||||
|
||||
Quote:
is in het geval van de mijne dus 1982, maar boeie, ik ben er trots op (mag ik?) dat ze 2 foto's die ik van mijn auto heb gemaakt hebben gebruikt voor hun blad, 1 dus voor de kaft voor w.b.t. het koopadvies over Golf 1, en, surprise(!), 1 voor de reportage 60 jaar Duitsland, 60 jaar autogeschiedenis.
|
||||
|
||||
Van mij wel......kan niet iedereen zeggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thank's kerel!
|
||||
|
||||
Mooie Golf man! Ik kan het wel waarderen zo'n originele wagen!
Jan
|
||||
|
||||
Thank's!
Binnenkort, over ca. een maand, krijgt de Golf weer 'ns, na inmiddels het Spucknapfstuur, weer een kleine verandering, maar alles blijft origineel, ik zal dan als dat eenmaal is gebeurd foto's daarvan maken en hier plaatsen.
|
|||
|
|||
hey Typ17, vet man!
Hebben ze jouw toestemming gevraagd voor die foto's, of die zomaar van internet geplukt? Moet je morgen ff meenemen naar de stammtisch, dat blad |
|
||||
|
||||
Mijn toestemming. Via mail werd ons Golf 1 IG leden door Andrea gevraagd (die mail moet jij ook hebben gekregen!) of we wat foto's beschikbaar wilden stellen voor dat blad, de redaktie van hun hadden graag wat Golf 1 foto's voor een koopadvies over Golf 1, in die mail stond ook meteen het mailadres van de redaktie van dat blad, dus maar meteen wat foto's (5 stuks) heengestuurd, en 2 daarvan door mij gemaakte hebben ze dus gebruikt.