|
||||
|
||||
Quote:
Ben niet zo bang voor slecht weer maar wel voor blubber, was vorig jaar echt niet gezond bij VW-Speed voor de deur.
|
||||
|
||||
Quote:
Hadden wij geen last van , maar ga je nu zeilen? |
|
||||
|
||||
Kom je toch bij ons op de berg staan Hoogglans?
|
||||
|
||||
Kom misschien ook wel een dagje kijken. Een heel weekend zit er niet in..
Meer mensen die maar een dagje gaan? Misschien in colonne rijden
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 07-08-2007 at 16:24. |
|
||||
|
||||
ik ben er ook
|
||||
|
||||
Nee, ik ga dit weekend zeilen Vind zeilen echt super gaaf, weer wordt wel goed komend weekend. Misschien kom ik zondag ff kijken maar ik denk het niet.
|
||||
|
||||
ik ga ook, maar helemaal alleen.
DENNIS je gaat toch wel heen denk????? |
|
||||
|
||||
gaan er nog een paar speeders?
|
|
||||
|
||||
Zover ik weet geen weekend gangers Theo, ik moet het nog ff zien of ik een dag ga Theo. En als ik ga komt de 16V niet mee omdat hij stuk is... homokineet naar de maan geholpen.
|
||||
|
||||
hey waar is mijn bericht???
ik zie het wel...ik ga vrijdag middag in mijn 1tje daar naar toe. |
|
||||
|
||||
Quote:
Doel je daarmee op je auto, of op jezelf? Morgenavond gaan we de kar inladen en dan vrijdag na het middaguur aanrijden met 3auto's. Moet de '6' nog ff wassen en dan kan die ook weer mee. Heb er zin in!
|
|||
|
|||
Zijn er nog meer mensen die vanuit limburg willen vertrekken zondag. Ik probeer een groep bijelkaar te krijgen dus mensen ik hoor het wel.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
Quote:
Ikke en mijn eentje. Ga je met een paar van de club? |
|
||||
|
||||
Quote:
Sowieso eentje van ons groepje, maar neemt z'n Polo86c G40 (te koop!) mee. Misschien dat er nog 2 van de club bijkomen, maar die wisten het nog niet zeker, hing van het weer af bij de een en van de vrouw bij de ander... Sluit je bij ons aan op de heenreis, of op de camping?
|
||||
|
||||
je heb PM!!!
|
|
||||
|
||||
Ga je het hele weekend Theo?Ik zondag..met de Lupo GTI van mn 'kip'...zie ik je zondag?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Word een vroegertje magier!! |
|
||||
|
||||
Quote:
ja zekers ga ik het hele weekend. ik zie je zondag. |
|
||||
|
||||
Ik wil zaterdag of zondag gaan. Zijn er nog meer (brabantse) mensen die maar een dagje gaan? Misschien is het leuk om in een colonne te gaan net als bij Retro
|
|||
|
|||
Als jullie in colonne gaan net als bij retro ben ik er wss bij! Maar weer een topic ervoor starten, werkt iets overzichtelijker?
|