![]() |
|
||||
|
||||
![]() wel voor de grasmaaier cylinder uit laten honen naar 3e overmaaten een 3e overmaats zuiger plaatsen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En ik zou het wat dat betreft maar bij B&S houden, want de motoren waar ik het over heb zijn namelijk Honda 50cc 4-takt blokken, waar gemiddeld een 2 kW en 2 Nm uitkomen en dat is toch niet echt veel... Maar m´n ouders hadden vroeger wel een zitmaaier van B&S met 12,5 pk en die wou toch best vooruit hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou jongens ik heb de tropic nog eens gelezen en er wordt helemaal afgeweken van mijn vraag. (maakt verder niet uit).
Ik heb het idee dat deze mooie en interesante tropic wordt verpest door 2 kandidaten 1 Fred 2 GTD Special. Zoals ik in het begin van de tropic al zei, is het gewoon zielig hoe sommige mensen reageren. Maar gelukkig is niet iedereen zo. De mensen die een normale reactie hebben gegeven wil ik bedanken voor de tips groeten peter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hijs Fijn Peter Jij ook een prettig weekend he ![]() Last edited by Fred : 28-05-2004 at 22:57. |
|
|||
|
|||
![]() Ach, ik kan het antwoord van Peters vraag nog wel destilleren uit voorgaande discussie, die trouwens erg leerzaam was. Jammer dat niet iedereen dat op waarde kan schatten, forums zitten nou eenmaal zo in elkaar dat iedereen antwoord kan geven.
Ik wens iedereen een fijn pinksterweekend. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sja zoveel mensen zoveel Golfies ;-)) ![]() Jij ook een prettig pinkster weekend ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Maar goed, ik snap het probleem van Peter gewoon niet en voor de rest sluit ik me gewoon bij Fred aan, jongen een fijn weekend! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Naja.. ik rij geen golf hoor... waar zie je me voor aan? :biggrin: Prettig weekend! :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kom ook nog ff voorbij vallen in dit topic. Duurt wat langer voordat een Nederlandse website hier in Wolfsburg op me pc is geladen ![]() Maar hiermee bedoelde ik dus te zeggen, wat overigens al door andere mensen is gezegd, dat een te hoge tegendruk van je uitlaatsysteem een oorzaak zou kunnen zijn. Andere mogelijkheid is een te kleine sproeier. Ten 3e, heeft je onsteking vervroeging??