![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep dat is zo als je eenmaal bezig bent heb hetzelfde en je eisen worden ook steeds hoger als je bezig bent ![]() Maar ik zou het IV idee er ook in houden als ik jou was.
|
||||
|
||||
![]() Wat mij betreft leeft Ruud zich helemaal uit. Als dat net zo gedocumenteerd wordt als de fridolin, hebben we dan met z'n allen weer een heleboel leesvoer.
Ruud ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat staat daarachter op die rsl? De golf???
|
||||
|
||||
![]() Zoals al eerder gezegd, voor deze Golf
is het best wel een geinig idee ![]() al zoveel mee gedaan dus ander dash is opzich zelfs vrij logisch. Maareh.... Quote:
Golf4 dash hoort wel bij Golf1? ![]() __________________________________________________ ______ Anyway, uniek is het zeker! Of het nou al eerder is gedaan of niet... Ik zie t niet elke dag ![]() Dus wat betreft het gezeik dat er al wel 3 of 4 meer zijn die het hebben: so be it! Alst maar goed gedaan wordt, en dat verwacht ik wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel
![]() Het gaat denk ik wel helemaal goed komen. Alleen het leer op maat zien te krijgen, word het grootste probleem. Maar dat zal uiteindelijk ook wel goed komen. Ben momenteel wat bewerkings gegevens over leer aan het opzoeken. Zodat het in 1 keer goed gaat. Om aan leer te kunnen komen, zal nu niet meer zo'n probleem zijn. Aan gezien ik momenteel op een leerlooierij werk in de technischedienst. Ook hebben we daar een onderzoekgedeelte waar nogal wat leer naar wensen verwerkt/gespoten word. Ook metalic of printen erop is geen probleem ![]() oja, op de RSL's staat een golf gti van augustes 83 geheel in 90ér jaren duitse look. Zeer leuke auto, maar hij komt bijna nooit buiten. maar hij is al wel jaren naar woerthersee geweest. Oja, het is natuurlijk wel een golf 2 ![]() En natuurlijk uitgevoert met een vr-cp schroefsetje ![]() gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() RSL auto
![]() hij komt niet vaak buiten en dat was dus nu wel te zien ![]() ![]() ![]() ![]() Het dash vordert ook weer ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Psst,
een orginele golf mk2 uit 1983 ? En in die staat... Jammer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, daar moet dit weekend wel iets aan gebeuren. Zover ik weet is hij van de 2 maand dat golf2 gebouwt werd. Het is natuurlijk wel een ingevoerde gti. en de gti is al vanaf 93 in zijn bezit. |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je deze einser op deze mannier aan het "slopen" bent.
(das mijn mening) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ga zo door ruud komt helemaal goed met de golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAHAHA, heerlijk die zelfspot ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze is ook goed ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Ruud, misschien moet je hier eens naar kijken!
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3076833&page=1
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi werk Ruud! Zit zelf ook wel eens aan dit soort dingen te denken, maar als ik me dan bedenk wat je allemaal op je nek haald word ik al niet goed
![]() Hoe wil je straks bijvoorbeeld de tellerunit aansluiten op je originele km-kabel? Zijn misschien problemen om niks, maar vraag me dat bijvoorbeeld gewoon af. Want dat is niet zomaar om te solderen ofzo. ![]() Hoeveel cm breed is een Golf 4 dash eigenlijk? Veel succes nog! Blijf dit even volgen.
|
||||
|
||||
![]() Het dash is ongeveer 4 cm te breed.
En je kunt het wel smaller maken tot je luchtroosters, maar dan blijft het tegen je deur komen. KM teller zal niet het probleem zijn, die zal er van de tt gewoon weer in komen. Alleen de tt klok in het golf 4 huis bouwen, is wel een probleem. Maar dat los ik ook nog wel op. De bedrading is ook voor de helft al klaar. ![]() ![]() Nu kan ik aan de deurpanelen beginnen, zodat die aansluiten op het dash. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Hmm oke
![]() ![]() ![]() Hoe wordt de km-teller meestal aangesloten als je een originele bak hebt, en een Golf 4 tellerunit (als je het geheel in een Golf of Passat wil uit eind jaren 80? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn ook mensen die eigelijk op hun auto uitgekeken zijn, maar hem niet willen verkopen.
Deze jongen heeft zelf ook een 2001 passat station die er erg dik uit ziet. Begrijpend dat je er dan ook minder mee gaat doen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik moest Hajee's reactie ook 2 keer lezen voordat ik m begreep, maar hij bedoelt t juist positief.. Er zijn mensen die lelijkERE auto's ergens in de hoek hebben staan.... Dus lelijker dan deze..
|
||||
|
||||
![]() Idd, Hajee's reactie is positief bedoeld
![]()