|
|||
|
|||
Quote:
Even naar theo
|
|||
|
|||
Goed bezig kerel!!!!
Hierboven staat trouwens ook al een oude lijst, we zijn nu al dik over de 100 auto´s heen, dus gaat goed komen!!! Helaas kan de K70 er die dag niet staan.......heb een akkefietje met diegene die er zondag ook is en mij geen plek wil geven... |
|
|||
|
|||
Quote:
gaat het wel door ? lijst van uit friesland ( vertrek rond 10 uur veenwouden ) - ikke met de jetta ( als piet gelijk heefd ) anders met de wob - eddie met de jetta - dik postma ( de voorzitter ) - ruud met de G60 - - - - - - - Last edited by voklswien : 18-05-2007 at 21:31. |
|
|||
|
|||
Uiteraard gaat het door, alleen de K70 weer niet.
Die staat nu helaas buiten.... En ik heb dus geen plek in die ruimte waar ik elke avond ben, en zelfs gereedschapsbeheerder ben. Die vent geeft mij geeneens een plek, gvd, terwijl andere wel kunnen.... Heb laaiende ruzie met die vent.... Maar goed, de meeting gaat wel door hoor |
|
||||
|
||||
ovb ben ik er ook bij.
|
|
|||
|
|||
nick123 golf 4
|
|
|||
|
|||
Quote:
Speedrazor, Lennart, Gerben, Benji en wrsch gaan er nog wel wat meer van deze kant
|
||||
|
||||
Gaat wel een leuk dagje worden, hoop dat het weer ook meezit !
Tot morgen ! |
|
||||
|
||||
Ik ben van de partij met mijn Type 3 (aircooler), ben nog aan het informeren binnen de club wie er nog meer mee komen...
Robert (VW Type 3)
|
|||
|
|||
Quote:
ongeveer lennart we gaan presies 10 uur rijden dus rond 1030 1045 op de kop van de dijk |
|
||||
|
||||
Yep, Gerben en ik zijn er rond half 11!
|
|||
|
|||
Quote:
komt wel goed lennart ...wij zijn er wel ( anders komen we binnen 15 min ) even een bakje bij de pomp voor je die op hebt zijn we er ook Quote:
hoe laat vertrekt jullie trein benji |
|
|||
|
|||
Ik kom wel bij jouw alberto .
Ben voor 10 uur wel bij je. De g60 is er al helemaal klaar voor
|
|||
|
|||
Quote:
wel op tyd he de trein wacht niet |
|
|||
|
|||
Quote:
Ok ben ik er om 7.00 uur
|
|||
|
|||
Quote:
best jonge de koffie is wel bruin waar spreken we presies af heren bij de texaco pomp ? om half 11 hoe laat vertreken we daar 11 uur ?? |
|
||||
|
||||
Nou jongens succes! Gebeurt er eens wat in mijn hometown zit ik 1200KM verderop