|
|||
|
|||
Quote:
kheb um gezien op vwforum jah daar heet ik: VW pcies de zelfde ist verder alleen is de jouwe verlaagd. kheb trwns inderdaad zo'n mooie groene kleur interieur wie weet zie ik je mx nog eens opn meeting ofzo |
|
|||
|
|||
Quote:
dankje die van mij heeft in ieder geval 2 achteruitrijlichten jmmr van die boekjes is namelijk leuke info groeten oebele P.S. Iedereen bedankt voor de leuke reactie's wie weet zie ik jullie wel op meetings Last edited by MK 1 MX : 28-01-2007 at 21:31. |
|
|||
|
|||
GOLF is kapot
vorige week zondag (28-02-2007) pech onderweg waterpomp stuk en de cilinderkop krom de golf staat nu dus in de schuur en word aan gewerkt. er komt een nieuwe kop op en de pomp is al vervangen. dus deze maand maar ff opt fietsje naah school toe in plaats van groeten |
|
||||
|
||||
Ach, mijn MX staat ook meer stil dan dat ie rijdt
Succes met de reparaties! |
|
|||
|
|||
Quote:
khoop niet dat ie dit nog vaker doet. dat fietsen heb ik namelijk nu al schoon genoeg van. p.s. weet je mischien hoe ik mijn titel kan verandere? blijft telkens het zelfde namelijk. groeten oebele |
|
||||
|
||||
ik heb al 20.000 km gereden met mijn MX, en dat in minder dan 6 maandjes
|
||||
|
||||
Quote:
Zo, dan tuf je aardig door Mijn jetta heeft nog geen 1000km gereden in 1,5jr Passat 10000 in 7mnd Hoe komt het ineens dat je pomp en kop gaar zijn?
|
||||
|
||||
Ach vandaar dat ik 'm niet meer rond zag tuffen of iig bij jullie voor huis staan ... Veel succes ermee kerel! En ach, beter met je fietsje door de pekel dan met je golfje
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb der ongeveer 3000 km op zitte in 2 maand ofzo. m'n pomp was kapot en heb dat te laat door gehad en dus net even door gereden. en jah dat kan een auto niet hebbe gr oebele |
|
|||
|
|||
Quote:
dat van die zout/pekel rommel is waarschijnlijk het enige voordeel maar wel een grote groeten |
|
||||
|
||||
up?
|
|||
|
|||
Eindelijk verlaging!!
eindelijk na bijna een 2 jaar in me golfje te hebben gereden, heb ik hem eindelijk verlaagd met een schroefsetje. nou moet ik zegge dit is wel een superverbetering al zeg ik het zelf. ik dacht laat ik eens weer wat van me horen bij deze nog enkele foto's.
binnen kort even wat betere en mooiere foto's dit was de volgende morgen eventjes snel. en hij is natuurlijk inmiddels al gewassen hoe krijg ik trouwens mijn titel weg want er staat nog steeds voorstellen en dat wil ik daar weg hebben vrgr oebele
Golf MK 4 V6 4 Motion Last edited by MK 1 MX : 12-12-2008 at 18:24. |
|
||||
|
||||
He oebele de verlaging staat super, maakt de auto wel af en je titel moet je ff een mod vragen omdat te veranderen
|
|||
|
|||
Quote:
heej ritske dankje. je zult hem vast wel es int echt bewonderen. dan kijk ik even naar de porsche en jij naar de golf:P spreek je later gr oebele
|
||||
|
||||
haha, ff anderhalf jaar later je topic omhoog halen!
schroefsetje staat hem goed!
|
|||
|
|||
Quote:
dankje jah nou in die 2 jaar is er ook niks bijzonders gebeurt en nu wel dus ik dacht heej kheb nog een thread staan even weer ophalen:P