|
||||
|
||||
pantera rules
|
|
||||
|
||||
Uit mijn (watergekoelde) VeeDub komt verschillende muziek van K3 :biggrin: tot Metallica, van de Beach Boys tot de Beasty Boys, legt er net aan in wat voor stemming ik ben.
|
||||
|
||||
damn, de meeste bands die hier genoemd worden ken ik niet eens. Ben dan ook zwaar blijven hangen in de italo's. Frank S. en Nat"king" Cole doen het bij mij ook nog steeds goed.
Wat mij opvalt is dat mensen bij mij altijd muziek horen waarvan het orgineel volgens hen net uitgekomen is.
|
||||
|
||||
ik ben sinds deze week helemaal fan van het album van The Streets (van dry your eyes mate) kheb nog geen medestanders gevonden. Chrispy vond het saai. en collega's vonden het depri. maar ik vind het helemaal top
|
|||
|
|||
Quote:
hier nog één ... "Feel the drive"/ Doctor Scat is nog steeds één van mijn favorieten. Ook oude nummers van Lime doen het nog steeds errug goed !! |
|
||||
|
||||
Quote:
kan ik ook wel van genieten volgende week gaan we weer eens naar wc experience
|
||||
|
||||
Quote:
LOL die VETTE 80's sh*t!!! Heb afgelopen week nog 2e hands Lptje van Flash and the Pan met Midnight Man gekocht voor €2 Evenals Deodato met "S.O.S., Fire in the Sky" & Are You For Real erop!!! En wil ik dit in m'n cabbie, dan ff met de turntable via mixertje de geluidskaart van de PC in. Soundforge als software en daarna branden die hab!!! Grtzzz
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Momenteel:
The Doors The Cult Black Crowes
|
||||
|
||||
als je hier de muzieksmaken voorbij ziet komen dan merk je pas echt hoe hoog hier de gemidelde leeftijd ligt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal wel meevallen.... De leeftijd valt niet aan muzieksmaken af te lezen. Ik ken genoeg mensen van begin 20 die de oude platenkast van pa en ma helemaal fantasties vinden!!! Bv Doors, Beatles, Stones en ga zo nog maar ff door! Het werkt ook andersom. De ouderen die de hedendaagse muziek geweldig vinden. Gewoon niet generaliseren!!! Of hokjes denken... Gebeurt helaas al te veel! Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
Nu ik er nog eens over nadenk: 1. 2manydjs/Soulwax 1. Faithless 3. NOFX @ Kruk@b: Knap dat je iets quote voordat ik et post. Paranormaal beschaafd?
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 03-11-2004 at 10:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vanochtend voor het eerst de single voorbij zien komen. Ik vind het niet onaardig, maar ik kan (na 1 keer) nog niet zeggen of ik het top vind. |
|
||||
|
||||
Heel verschillend...
Veel rock and roll..Dicemen bijv.. Psychobilly, demented are go, meteors, Bad dooleys, cenobites punk..lunachicks, betty blowtorch maar ook wel ouwe metal, Van Halen enzo.. enzo kan ik nog wel meer dingen noemen.. |
|
|||
|
|||
1 Antiloop
2 Air 3 Van Hazes tot Metallica.... :biggrin:
|
|||
|
|||
1. slayer
2. panter 3. six feet under 4. nile 5. dimmu borgir 6. dying fetus maar eerst maar ff mn rijbewijs halen en radio in het kevertje hangen zijn hier meer mensen die van de wat extremere muziek houden? |
|
||||
|
||||
The Mars Volta! Erg leuk voor in de auto!
|
||||
|
||||
Geen muziek in mijn auto........ik luister liever naar de muziek van mijn motor....
|
||||
|
||||
liveset thunderdome 2004
|