|
||||
|
||||
Maisto, en dan de serie G Ridez
|
||||
|
||||
Quote:
jups... cellofaantje helaas wat gedeukt verder prima... sticker 2 voor de prijs van 1 zit er ook nog op die grote derby heb ik inmiddels ook, maar dat wist je al toch?
|
||||
|
||||
hallo
weer even een paar 1/18 schaalmodellen van mij waar ik mee aant knutselen ben als ik niet met mijn jetta mk1 project bezig ben....... golf1 die helemaal gecleaned word met rolkooi,chromen bumpers en staal verbrede velgen,soort circuitwagen. [IMG] [/IMG] golf1 replica van mijn jetta qua kleur,verlaging,velgen(bbs 2 delig met zwart hart echt alluminium),interieur enz. heb voor de golf gekozen omdat er geen jetta1 schaal 1/18 te krijgen zijn. volkswagen T1 bus verlaagd met alu empi velgen,kleurstelling zwart met bordeaux rood tsja t houd je van de straat [IMG] [/IMG] groet johan joure |
|
|||
|
|||
waar heb je dat golf 1 model gekocht eigenlijk?
en zijn er ook golf 1 bouwpakketten? |
|
||||
|
||||
modellen gekocht via ebay.de,heb ooit een paar slopers gekocht en een paar modellen uit portugal.
ja er zijn ook golf1 bouwpakketten johan |
|
||||
|
||||
Hierbij n greep uit mn collectie
|
|
||||
|
||||
Ps. de dubbele is te koop! of ruilen!
|
|
||||
|
||||
Bedoel je met die dubbele de witte? En voor hoeveel is die te koop en kun je mij eens een betere foto ervan mailen? Misschien heb ik wel interesse!
|
|
||||
|
||||
Nog even een paar meer van de collectie zoals ik een lange tijd terug al gezegd had.
En Audi A4 en Audi A8 in schaal 1:87 Een McLaren F1 met werkende vering, verder niet echt mooi: Een Lamborghini Countach: Een Porsche 959: Een Porsche 911 Cabrio: Een motor, namelijk een Honda F6C: Last edited by RubenD : 08-03-2007 at 16:03. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Voor de liefhebber
Krijg er gewoon niet genoeg van (Komen er nog wel bij hoor !! ) Voor diegenen die het willen weten deze heb ik gewonnen met mijn Rat-Jetta in 2001
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is te koop voor 22,50 excl.verzend.kosten |
|
||||
|
||||
Zo even de foto's erbij gezet en nu nog een kleine update van mijn laatste aanwinst, een model van Jada Toys uit de lijn DUBcity:
|
|
||||
|
||||
Wat een leuk topic dit, helaas heb ik zelf veel modellen weggedaan, momenteel een kleinen type 1 aan het opknappen, valt nog vies tegen als beginner.
|
|
||||
|
||||
Zo, dit weekend bij mijn vader thuis. Daar heb ik er ook nog 3 staan.
Jaguar XJ220 Mercedes-Bens SL300 Bugatti EB110 |
|
||||
|
||||
Altaya uit Spanje heeft een 1:43 Golf II GTI gemaakt. Leuke poging, maar hij lijkt er niet op... dan maar wachten op de Minichamps die deze zomer komt.
Later dit jaar komt Norev met een 1:43 Scirocco II, ook een model dat absoluut in de collectie komt.
|
||||
|
||||
tijdens het spuiten van mijn 1/1 project ook maar even een schaalmodel meegenomen.
ook wou ik 2 andere fotoos met jullie delen [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] johan joure |
|
||||
|
||||
Mooi modellen Johan! Ben benieuwd hoe de goudkleurige word!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat is er eentje van bij mij in de buurt , de letters "AC" op de kentekenplaat staan voor Aken (=Aachen in het duits).
|
||||
|
||||
Deze vandaag net binnen gekregen