|
||||
|
||||
verantwoordelijk voor de complete marketing en verkoop van softdirect. Eén van de grootste grafische software distributeurs van de benelux. Dagelijks contact met alle autofabrikanten ter wereld betreffende lijntekeningen van alle voertuigen, marketing gesprekken met alle softwareontwikkelaars en de meeste recalembureau's/ drukkerijen/signmakers hebben wel iets van ons.
www.softdirect.nl
|
||||
|
||||
Engineer en een deel werkvoorbereider bij DynaSeal te Alkmaar, bedrijf levert dockequipment over de hele wereld i.s.m. Hörmann (van de roldeuren enz.)
( www.dynaseal.nl ) |
|
||||
|
||||
heb sinds een paar maanden een nieuwe baan. repareer tv en lcd/plasma televisie's in heteren aan de A50.
|
||||
|
||||
Quote:
Waar is die ene rechtsboven gebleven ? |
|
|||
|
|||
Eigenaar/ duizendpoot en loonslaaf bij onze drukkerij samen met 5 medewerkers hier in wageningen.
www.drukkerijdegrebbe.nl
|
||||
|
||||
Quote:
oeh dat is een mooi pand van binnen lucky bastard |
|
||||
|
||||
Zelfstandig ondernemer, timmer- en onderhoudswerkzaamheden. Werk samen met mijn vader, die is ook zelfstandig ondernemer.
|
||||
|
||||
Ik ben 3e jaars HTS Autotechniek student in Arnhem (Hogeschool Arnhem-Nijmegen) en sinds vandaag heb ik ook weer een baantje!
Bij een eieren verwerkings bedrijf (half-producten) in de technische dienst. Onderhoud aan machines dus! |
|
||||
|
||||
Ik heb een uitbeenbedrijfje (ben dus gewoon uitbener) www.uitbenen.nl
|
||||
|
||||
zit dat schoonmaak beveiligingsbedrijf toevallig in de buurt van rotterdam?
|
||||
|
||||
Werk bij Nippon in Amstelveen, wij verzorgen alle logistieke zaken voor Canon Europa. Ikzelf (samen met mijn collega's) zorg voor al 't papierwerk bij alle zendingen die de deur uit gaan.
|
||||
|
||||
Co-piloot bij de lichtblauwe vakantiemaatschappij
Mijn auto-van-de-zaak:
Last edited by Stijn : 27-01-2007 at 14:32. |
|
||||
|
||||
keukenmonteur bij de keukenman en binnenkort zelfstandig ondernemer
|
||||
|
||||
Quote:
Merken ze toch niet als er eentje achter blijft!! Inkoop prijs is 1000€ stom he! |
|
||||
|
||||
als je eens voor inkoopprijs zo'n motortje kan regelen .
|
||||
|
||||
ik werk als monteur...
en sinds kort in me vrije tijd (sinds ik de papieren heb) ook als taxi chauffeur
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten, is echt een superpand, alleen een beetje ver rijden van Hilversum elke dag, maar ja, je moet er wat voor over hebben he |