![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok... en wat als daar water in komt? ![]() Heb ik (nog) niet, maar ga me van de week denk ik effe een kopie van marktplaats halen ofzo, is wel zo makkelijk. Thanks in ieder geval al. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van de week even bij de Volkswagen over de grens geweest omdat ze hier in NL op nog geen 50 km afstand van elkaar een prijsverschil van ruim €250 hadden, en elk een ander advies gaven voor de reparatie.
De Duitse heren waren zich direct eens: de veren en schokbrekers onder de Golf waren het probleem, niet de draagarm rubbers. Morgen dus even een andere set ophalen en die er van het weekend onder schroeven. Dan krijgt ie gelijk een uitlijn-beurt, in tegenstelling tot de vorige keer dat de schokbrekers zijn vervangen bij een andere eigenaar. De bandjes stonden voor aan ruim 5cm verder naar links dan die achter. ![]() De auto zal dan gelijk maar effe een stukje zakken. En de neus wijst dan niet meer zo omhoog alsof het een verwaande tut is. Daarna maar eens voor nieuwe bandjes gaan kijken. Waarschijnlijk Nang Kang van de online bandenboer voor op de Sebrings.
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo, verlagen. Hopelijk is het geslinger dan weg! Welke bandenmaat?
|
|
||||
|
||||
![]() Verwaande tut
![]() Sebring zullen goed gaan staan ![]() Ik zou trouwens voor 195/45/15 banden gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks. Hoop 't ook. Dit is niet echt meer lekker rijden... 185-45 waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De veren zijn voor 60-60, maar ze zakken misschien nog een beetje. Komen gewoon verlagingsveren onder. Niks afgezaagd, maar ook geen dure schroefset. 't Is maar een 1.3 ![]() Ietsje smaller. Is ook wat makkelijker te vinden en wat betaalbaarder. En ook hier weer... het is maar een 1.3
|
||||
|
||||
![]() 185-45 kun je morgen goed bekijken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Heb die maat ook naar aanleiding van hoe ze op jouw Sebrings staan, gekozen. Niet te getrokken of te plat, gewoon netjes.
|
||||
|
||||
![]() ![]() [/QUOTE] Leuke lokatie ![]() ![]() ![]() en ene kleine photoshop, ![]() Last edited by erik_jetta : 01-08-2007 at 14:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, super gaaf! ![]() Waar kom je vandaan? De Jetta ziet er leuk uit. Mooie kleur ook. :P
|
||||
|
||||
![]() Haha, kom uit geleen,
en wit is DE kleur, een vriend van me heeft ook nog een witte Golf MK1 |
|
||||
|
||||
![]() Erik, ziet er zo goed uit. Alleen de chrome randjes op de achterbumpert vergeten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Witte randjes. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe krijg ik RONDE bouten, RONDE moeren, RONDE kruiskop schroeven en RONDE imbussen los?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Met een ronde steeksleutel, ronde doppenset, ronde kruiskop schroevendraaien en een ronde imbus sleutel?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zal hakken en slijpen worden
Moerensplijter of hakbijtel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
't Gaat met name om de ronde imbussen van de schokbrekers. Ik moet de bout los draaien maar de imbus moet blijven zitten. Kan dus ook niks gaan doorflexen zonder dat me de boel om de oren vliegt en ik kom er met geen mogelijkheid op een andere manier bij. De rest van de bouten en moeren is er ook al niet veel beter aan toe, en er zijn hier en daar niet echt de juiste onderdelen gebruikt... ![]() Meeste heb ik wel nog liggen, dus dat is het probleem niet, maar moet het spul wel eerst los komen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Met een goeie griptang krijg je ook nog wel veel los.
Dan bedoel ik dus geen Gamma kwaliteit oid, maar gedore/facom etc |
|
||||
|
||||
![]() Is het heel erg rond? overmaats imbusje erin rammen wil soms nog wel eens lukken.
Anders een sneetje maken in je imbus zodat je hem met een schroevendraaier kunt blokkeren... Je hebt ze al van de auto dus? Je zou bijv. ook de veerschotel kunnen doorslijpen als laatste redmiddel... moet je wel een reserve hebben dus.