|
||||
|
||||
Quote:
Onwijs bedankt!! |
|
||||
|
||||
Quote:
En zoiets moet het worden: |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm, goeie vooruitzichten
|
||||
|
||||
Vind ik ook wel
|
|
||||
|
||||
Die hongaar heeft trouwens air (als in luchtvering )
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ik niet van plan, ik ga gewoon maximaal laag rijden en ik zie wel hoe het gaat zonder air Misschien ooit in de toekomst, maar ik geef mijn geld eerst ff aan andere prio's uit |
|
||||
|
||||
Ik vind dit toch wel heel erg gaaf.
Heb toevallig een tijdje terug een behoorlijk slecht exemplaar zien staan, waarschijnlijk gewoon als oud ijzer, maar zal nog wel met kenteken zijn... iemand een idee wat zoiets nog waard zou zijn, als ie al een paar jaar in een flink grasveld staat (niet al te goed voor 't metaal lijkt me), met en / of zonder kenteken?
|
||||
|
||||
Tsja, wat zoiets waard is? Echt geen idee.
Ik heb die van mij voor 1400 gekocht, maar wel met een hele berg extra onderdelen. Maar toen wist ik niet dat ie zo slecht was, ik wist wel dat er werk aanzat, maar zoveel had ik niet verwacht. Dus ik durf echt niet te zeggen wat zoiets waard is, ligt ook heel erg aan de compleetheid ervan. |
|
||||
|
||||
Deze week ook alweer flink bezig geweest. De hele onderkant in de bodyschutz gezet. En de bovenkant van de bodem in de hechtprimer.
Verder de handrem netjes in orde gemaakt. En alle scharniertjes en een aantal kleine dingetjes netjes zwart gespoten. Morgen wil ik de bovenkant netjes zijdeglans zwart af gaan lakken. |
|
||||
|
||||
Gaaf project en het gaat de goede kant op zo te zien.
Ga zo verder... |
|
||||
|
||||
Thnx
Gaat de laatste tijd erg lekker, wil hem dit jaar eigenlijk APK klaar hebben! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed man....!!!
|
||||
|
||||
zijn er hier nog updates?
|
|
||||
|
||||
Ja, er zijn zeker updates! Alleen weinig fotos gemaakt! Ik heb inmiddels een ander vooras waar ik adjusters tussen aan het lassen ben. Verder heb ik net de bak die er onder moet gaan komen gekocht. Net ook een bestelling bij paruzzi en de luchtgekoeldewebwinkel gedaan voor een hele berg geld. Dus dan kunnen we weer dingetjes gaan monteren. Ik heb de body inmiddels helemaal in de grijze primer staan en er moeten nog een paar plekjes geplamuurd worden. En tegelijkertijd ga ik de bodem helemaal opbouwen. En die kunnen dan samengevoegd gaan worden. Dan komt er nog een monsterklus: de bedrading. Maar dat komt ook wel weer goed!
Ik zal snel weer wat foto's maken en plaatsen!! |
|
||||
|
||||
altijd goed, ben erg benieuwd!
groeten hj |
|
||||
|
||||
Vooras is klaar, staat nu in de grond, klaar om te gaan aflakken!
Nu zit ik alleen met het dillema of ik de as zwart ga maken, of muisgrijs (zelfde kleur als de body)? Grijs is wel vet denk ik! Hmm, moeilijk |
|
||||
|
||||
als ie erg laag is, zie je de as toch bijna niet..
netjes zwart in de chassislak is ook altijd ok. dit seizoen nog cruisen trouwens? |
|
|||
|
|||
En einde werken?
Greetz me |
|
||||
|
||||
Nee, dit seizoen cruisen gaat inmiddels niet meer lukken. Maar er is toch wel flinke voortgang.
De hele body + schermen en kleppen is strak. Nog 1 keer in de grondlak en dan aflakken. Verder is de vooras verlaagt en in de ral 7005 (definitieve bodykleur) gezet. Nieuwe fuseekogels in de draagarmen geperst enz. Nu vooras en bak op de bodem bouwen en dan kan de body weer op de bodem. Ik hoop voor het einde van het jaar klaar te zijn. |
|
||||
|
||||
he!
|