|
||||
|
||||
Spijt me zeer maar ik vind echt helemaal NIETS wat ook maar een beetje bij elkaar past.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze auto is PUNK
|
||||
|
||||
Quote:
EN wat moet er volgens jou bijelkaar passen? Ik zal er bbs'en onder gooien met verder alles origineel en dan schroefset eronder Heb ik echt iets bijzonders En zolang als ik het mooi vind; lees de plaat maar. |
|
||||
|
||||
paar weekje verder en twijfels beginnen te komen
Wieldoppen erweer af...............banden eraf..............velgen laten verbreden naar 7,5J.............175/50/15 erweer op.............En aangezien de lak aan de onderkant iets slechter is dan de rest.............misschien onderkant onder de strips glanzend zwart maken...............kan iemand zoiets shoppen? Onderkant onder strips zwart en brede steelies eronder............
|
||||
|
||||
hoe zit het met je dakje?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog steeds geen tijd voor...................druk met huis verbouwen............twee motoren afbouwen.................nw auto invoeren als ik weer thuis ben en dan komt de Golf wel weer aan de beurt. Oh ja er komen 16 inch steelies onder en deze velgen zijn nog te koop. |