|
||||
|
||||
Quote:
10 jaar geleden waren het übervelgen
|
||||
|
||||
Beide advertenties zijn wel imitatie TSW Venoms
Ik mis de ovale uitsparing voor het TSW logo.
|
||||
|
||||
Zo, toch wel respect van mijn kant dat je deze golf nog een 2e leven geeft. Is een flinke klap geweest zo te zien. Heb je die bbs velgen die op de foto's eronder zit nog? Is daar nog iets van over, want zoek nog zoiets
Over een paar jaar is een tupperware golf waarschijnlijk oldschool/retro
|
||||
|
||||
Quote:
Liever niet |
|
||||
|
||||
Mijn ex 16 klepper had bijna dezelfde schade, die is wel gesloopt (voor onderdelen..)
Succes dr mee
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha
|
||||
|
||||
zo daar ben ik weer!
het is inmiddels alweer zo goed als een jaar geleden. Ik heb zeer veel tegenslag gehad, maar ik heb doorgezet. Na de revisie van het blok is deze vastgelopen door een haarscheurtje in het onderblok, waardoor ik dus opnieuw kon beginnen, het project heeft een tijd stil gelegen maar na weer flink te hebben gespaard weer met opgeheven schouders doorgezet. Momenteel moeten er nog wat kleine puntjes gebeuren + dat de auto binnen paar maanden richting de spuiter gaat. Hier even 2 overzichtjes met foto's van voor en nu. |
|
||||
|
||||
wat eerder al gezegd is: dikke klasse voor het bloed, zweet, tranen en geld dat je erin hebt gepompt! (en dat staat helemaal los van het feit of het mijn smaak is ja of nee, dat laat ik nu maar even in het midden )
ps. dat blokje ziet er wel weer verrekte lekker uit zo!
|
||||
|
||||
tnxs! het blokje loopt nog niet naar me zin, hij zweeft steeds tussen de 900/1200 toeren dus niet helemaal optimaal stationair, moet nog even zoeken hoe ik dat kan verhelpen, ook doet de mfa hendel niets, binnenkort even demonteren en nakijken.
|
|
||||
|
||||
Je hebt me met de look van de auto nog niet echt overtuigd, maar wat je gedaan hebt is super.
Je bent begonnen met een sloper en naderhand ook nog een gaar blok, en nu heb je een gave auto met een super blokje. Heel netjes. Wil wel wat meer foto's van het blok zien als't effe kan.
|
||||
|
||||
Andere voorbumper erop, en hij is klaar!!
Doet zo'n verschrikelijke afbraak aan zo'n mooie golf. Lijkt wel een zulu, met zo'n schotel door zijn lip heen ...... |
|
||||
|
||||
dat ding waar je kentekenplaat op zit, was datte? heb ik nog niet eerder gezien. En die achterlichten he, dat kan niet meer, dat is TE jaren 2005.
Maar, ik ben ook zo ongeveer begonnen, vond de G60 bumpers toen al wild zat. welkom btw Last edited by Edward : 18-09-2007 at 20:01. |
|
||||
|
||||
respect voor het werk!!!!
|
|
||||
|
||||
dat is n ding wat zeker is
|
|
||||
|
||||
tnxs voor de reacties, ik ga proberen komend weekend wat meer foto's te schieten, bewerken en te posten, heb sinds 1,5 week een eigen huis dus ben daar ook erg druk mee.
Er is een nieuw project op komst! Mijn tijdelijke daily waarin ik heb gereden toen de gti onder het mes lag heeft het zwaar gehad, het 1.6 blokje was oud en versleten, de lak door de vorige eigenaar gestorven. (rood) Ook deze golf gaat een make-over krijgen, een 1.8 GTI 16V blok (KR) een nieuwe paintjob en rondom G60 bumpers etc. Maar daarover binnekort meer De gti wacht enkel nog de paint-job af + een paar kleinte puntjes voordat ik deze richting compleet ga noemen, ik ben binnekort wel op een aantal meetings te vinden, met projectfoto's etc. Keep you updated! |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum.
Ben zelf ook nog maar net hier. Zelf hou ik van meer old skool (kijk mijn topic), maar verder veel succes met het bouwen ed. We komen elkaar hier nog wel een keer tegen.
|
||||
|
||||
Damn ! wat een verhaal ,heb zonet het topic even doorgelezen ,en moet zeggen dat je respect verdient voor zowel het werk alswel de stijl die je doorzet!
Je bent inderdaad erg serieus bezig ,en ook al vind niet iedereen de stijl even mooi ,ik respecteer het wel wat je doet . Je wilt niet eens weten wat ik al heb meegemaakt op de verschillende fora's ,maar heb ook zoveel mogelijk m'n eigen ding gedaan ,en dat blijf ik doen ! Het is tenslotte jouw auto Ben benieuwd naar de laatste foto's Succes nog met je project(en)
|
||||
|
||||
potverdikkie! dacht even dat het aan mij lag...
Maar ik zat inderdaad niet op het autostyle forum! pfff dacht al dat ik gek werd. |
|
||||
|
||||
@jettaracing
Tnxs! ik zal morgen wat nieuwe foto's maken en die online zetten. Er komt nog meer werk aan en vooral onder de kap, nieuwe bekabeling en alles netjes wegwerken etc gelukkig is dat niet het meeste werk. @martijnvanderh Autostyle? heb geen producten in en op me auto die bij autostyle vandaan komen, weet niet hou niet zo van autostyle :p de papierbak trouwens wel. @overige Nou het is zover project 2 is begonnen, de rode golf waar een 1.8 16v kr in zou komen is enigzins gewijzigd, er komt nu een 2.0 16v kr blok in van een corrado, deze wordt vandaag opgehaald Vind het overigens super van alle leuke reacties dat geeft toch weer een adrelineshot om zo door te gaan! tijd voor een volksforum stikker op me auto hehe |
|
||||
|
||||
Heey BlackP,
Daar ben ik dan ook weer.. ik zal me vanavond even correct gaan voorstellen op dit forum.. Maar sommigen zullen mij wel kennen van een ander bekend vw forum Maar ziet er goed uit P. wanneer gaan we mijn ramen tinten?! GreetZ, inSaNo |