|
||||
|
||||
Als ik ook kon lassen en slijpen in de schuur had ik ook dezelfde foto's gemaakt als jou.Als jij straks bezig bent met je vooras maak ik wel foto's van het lassen pechie
Maar aangezien dat niet kan hou ik me maar bezig met 944 schijven 996 klauwen. Ieder zijn keus Pechie Maar het ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, was ook maar een geintje hoor BKZ'tje! Enne bananasplit52: KWF ga ik niet halen Mijn streven is om in de kerstvakantie de gehele rechterzijde qua laswerk af te krijgen. |
|
||||
|
||||
Ziet er tot nu toe goed uit die restauratie!!
Ga je hem ook stralen etc? of gewoon lassen en overspuiten en de oude onderdelen er weer op, of word et een busje in concoursstaat?? keep up the good work!
|
||||
|
||||
Hij wordt niet gestraald.
Waar die rot is is het ook echt ROT maar verder is het een keiharde en strakke bus. De rotte stukken vervang/repareer ik en de rest is een prima basis voor de nieuwe lak. Als het laswerk gedaan is ga ik me op de onderdelen richten. Het word geen concourstaat maar het moet er straks wel allemaal weer fris en net bij staan. |
|
||||
|
||||
Je gaat lekker door, KeverP! Gaat helemaal goedkomen!
|
|
|||
|
|||
las jij met elektrode of zo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee met mig/mag. Want? |
|
||||
|
||||
Wordt een mooi busje
|
|||
|
|||
heb je je lasaparaat wel goed afgestelt?
durk van gas? snelheid draad? stant van warmte Het lijkt namenlijk op de foto of je zonder gas last, omdat de las op het plaatwerk ligt en het lijkt of hij verbrand je heb de las wel goed schoon toch niet om je af te kraken het is allen een vraag |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke foto heb je het over ?
|
||||
|
||||
Ik las met gas en die staat prima.
Doordat het licht vrij hoog in m'n garage hangt lijkt de las waarschijnlijk hoger dan het is. Bij het vlakslijpen bleek de las ook goed te hebben gepakt. |
|
|||
|
|||
ok ik heb niets gezegt foto vertekent snel!
succes! |
|
||||
|
||||
Ondertussen aan het schuren geslagen.
Maar wat ik nu weer tegenkom onder de originele lak |
|
||||
|
||||
VET !!!!
|
||||
|
||||
Hahaha, cool!
|
|
|||
|
|||
Issut dan toch een oude PTT Pé-nul ??
|
|
||||
|
||||
Hey Pechie! Jij bent lekker bezig man! Ziet er netjes uit... en die originele lak wie had dan nu kunnen denken... lagguh! Ik kom binnenkort wel weer eens die kant op hoppen...
|
||||
|
||||
En we hebben weer een rechter-achterhoek!
Moet nog wel wat lasjes wegslijpen, accubak vast lassen, bult voor bumper bevestigibg verwijderen, binnenscherm herstellen en.....en..... 'T is eigenlijk best een klus, zo'n bussie opknappen |
|
||||
|
||||
Mooi man !!!
beetje strak er in kunnen krijgen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, best aardig. Daar waar er geplamuurd moet worden is de vervorming naar binnen gericht. Dus dat is prima strak te zetten. De andere kant hoeft minder hoog ingelast te worden, dus dat is een stuk eenvoudiger...... |