|
||||
|
||||
het was niet de bedoeling maar ik heb zondag het front van mijn golf ff verbouwd, wat vinden jullie er van, ik vind het tog minder geslaagt dan gehoopt
ik heb dus zondag een auto over het hooft gezien toen ik een voorrangs weg wou op rijden ik snap nog steeds niet hoe dat kan want er was ruim zicht maar heb er gewoon over heen gekeken |
|
||||
|
||||
Zo ist niet echt een tweeling meer, durf het haast niet aan ze'n broertje te vertellen . maar dit is echt kloten gelukkig geen gewonden
grt bonne |
|
||||
|
||||
Dat is mooi zonde...
|
||||
|
||||
Aiiii...dat front is idd niet echt een succes geworden
Nee, zwaar kloten dit.. Geen gewonden mag ik hopen ?? |
|
||||
|
||||
Minne bak Sikke! Eerst jijzelf in de lappenmand en nu de Golf. En flink ook zo te zien, is goed scheef of nie!
Succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
das zonde
|
|
||||
|
||||
Die is overleden of niet? Echt goed krom. Was het 50 of 80 km/u weg?
|
|
||||
|
||||
er waren gelukkig geen gewonden
en het was op een 80km/h weg maar ze is ongeveer met 50/ 60 bij mij op gereden. zoals we nu kunnen zien is alleen het stukje chassis balk voor de wielkast een beetje ingedeukt en voor de rest, front, scherms en motorkap die weg zijn. dus ik ga binnen kort de scherms enzo er ff afdraaien en dan alles nog eens goed bekijken en als het dan voor 200 tot 300 euri weer klaar kan doe ik dat denk ik. |
|
||||
|
||||
Die was goed raak jah . Zonde! Maar gelukkig geen gewonden zo te horen!
|
||||
|
||||
Ah, ik heb wel een slotplaat + 2 koplampen voor je liggen en ook wel ander spul. Maar verder niet voor het front.
Zie mijn verkooptopic. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat kan kloppen, wij waren er al als 1 van de eersten . maar we moesten onze kleine ook nog ff ophalen, vandaar dat we toen al weg reden sikke, weet je al meer kan ze nog gerepareert ??? grt bonne |
|
||||
|
||||
Zo, wel weer eens tijd voor een update
Bij de aankoop van onze golf was al duidenlijk dat de koppeling zijn beste tijd had gehad, en na nog eens 16 000 km was het dus ook echt gebeurt. Gelijk maar een een grotere drukgroep, plaat en vliegwiel van een gti er ingezet. de nieuwe goodies de bak, ff met de stoomcleaner schoongemaakt en zo stond onze schoone er bij Aleen zouden we zaterdag alles vervangen maar de nieuwe krukas keering die ik er bij kreeg was de verkeerde. Maandag nieuwe keering, alles weer ingebouwd, moest aleen nog een aandrijfas vervangen, nieuwe bakolie er in en koelfloeistof. Bleek bij het vullen van het koelsysteem de radiateur ook nog lek . Maar goed die gister ook vervangen, zit nu een van een caddy in, had me colega nog liggen Vandaag weer gereden en rijd weer super, vlieg wiel is wat lichter en dat merk je ook wel goed onderin toeren. Kan nu de turbo druk naar 1 bar, koppeling kan het weer hebben Sikke nog bedankt voor het regelen van de goodie's en voor je hulp grt Bonne |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit allemaal!
|
|
||||
|
||||
hey bonne, nienke en jelte , niks te danken hoor, jij helpt mij ook altijd zeer goed.
ben blij dat alles nu weer klaar is en dat hij weer super rijd. zoals het nu lijkt komt er binnenkort weer een nieuw project bij ons in het hok te staan, die zal ook weer gerold worden maar dan weer in een ander kleurtje. dus bonne, jij moet binnenkort jou golfje ook weer over rollen in een andere kleur want anders zijn ze niet meer het zelfde |
|
||||
|
||||
vind het best als je weer komt helpen . kunnen we ook gelijk de binnenkant ff doe dat blijft er toch maar bij
|
|
||||
|
||||
ja, de kogel is door de kerk, ik hab weer een golf gekocht
dit maal een orgineele GTD uit 1990, met nog net geen 2 ton op de klok , ABS, stuurbekrachtiging en een zeer lux interieur deze auto staat al vanaf 2000 in een schuur, kompleet gestript om gespoten te worden, dit is voor mij iedeaal want ik wou hem toch weer gaan rollen dus binnenkort nieuw project met nieuwe foto`s |
|
||||
|
||||
Vetjes , kunnen we gelijk wat leuke goodie's van je ouwe golf op de mijne schroefen . Ben benieuwt, waneer kun je hem ophalen?
grt Bonne |