|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit allemaal, kun je weer lekker mee aan het werk :P
|
||||
|
||||
Deze namiddag heb ik een dik uurke tijd gehad en heb dus ng wat doorgedaan met alles es af te meten en te passen. Tzit ng niet allemaal heel just, kmoet het morgen ng es allemaal goed opmeten en ng een binnendorpel maken voor de linkerkant. Dan kan ik de stukken beginnen inlassen
De linker dogleg heb ik ook ff gepast , deze zal er later ook ingaan, is ng nie voor direct |
|
||||
|
||||
vandaag kon ik dus begonnen met alles in te lassen van chassisbalken... Outtriggers, binnendorpel en kriksteun zitten erin ... Daarna ook ng al wa stuk naden toegedicht met carrosseriekit, de bedoeling is dat ik de hele onderkant van de bus met nadenkit ga dichten, zodat er nergens ng water tussenkan
nu ng wachten op de 3 U-vormige laadvloer steunbalken en linker achterkriksteun en dan kan de vloer erin |
|
|||
|
|||
mooi!
maar als je alles dichtsmeert, kan er ook geen water/vocht meer uit natuurlijk.... misschien iets om rekening mee te houden? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik smeer enkel de naden toe hé... In de outtriggers + balken waar chauffage doorloopt zitten toch gaten waar water weg kan lopen, deze ga ik natuurlijk niet toedoen |
|
|||
|
|||
ok
|
|
||||
|
||||
deze middag weer ffkes doorgedaan, kon het nie laten
de rotte rechter B-stijl is eruit geslepen, daarna ng uurke zitten vijlen tot het nieuw stuk er goe inpaste, en dan terwijl es de vloer en buitendorpel geprobeerd... Lijkt allemaal schoon aan te sluiten |
|
|||
|
|||
kan je me misschien eens uitleggen hoe die klemmetjes werken? hoe worden die aan de achterkant vastgehouden en hoe krijg je ze er weer uit eens het plaatwerk vastzit?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ideaal!! maar dus alleen te gebruiken als je er naderhand nog aan de achterkant bij kan?
|
|
||||
|
||||
die klemmetjes heb ik ook.
wat ik nu ook gebruik is een grote magneet. werkt ook prima. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi verslag waar deze foto's uit komen Goed bezig Koerspiloot, schiet goed op
Last edited by sjampoo : 17-07-2007 at 22:37. Reason: dubbel-post-foto's vervuilde een beetje |
|
||||
|
||||
Quote:
een grote magneet van een speaker oid lijkt mij inderdaad ook wel heel goed te werken!!
|
||||
|
||||
Is een subwoofer toch nog ergens goed voor!
|
||||
|
||||
Quote:
Ken je het verhaal? Een van de meest fraaie projecten van afgelopen winter! Voor de liefhebbers: 60+ pagina's resto. Neem wel ff de tijd
|
||||
|
||||
Quote:
Die gast is geniaal met staal en lasapparaat Ik heb het met veel plezier gelezen!
|
||||
|
||||
net eff uurtje zitten kijken en lezen
damn nice |
|
||||
|
||||
deze avond heb ik mij ng uurke beziggehouden met de bus
Stukske B-stijl zit er nu ook ingelast, maar ze moet ng afgewerkt worden, had hier vandaag geen tijd meer voor... Belangrijkste is da ze er goe inzit Waarmee ik mij volgende keer moet mee bezighoudn , weet ik ng nie ... Kzal wel weer iets vinden, tis ng werk genoeg! Maar met de vooruitzichten qua plaatwerk dat moet toekomen/dak, zit alles op schema :lol: |
|
||||
|
||||
Word mooier en mooier!
|